trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

3036 0

ביטוח הנסיעות הטוב ביותר הוא...

ארזת לבד? ביטוח נסיעות עשית?

מירב שילר כתבת ביטוח נסיעות
מאת: מירב שילר כתבת ביטוח נסיעות

פורסם: 15.07.2021 19:56

הכל על ביטוח נסיעות !

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא אולי המוצר החשוב ביותר אותו תרכשו. הביטוח מעניק לכם שקט נפשי ויכולת להתמודד עם מצבים קשים ובלתי צפויים. בשל חשיבותו של הביטוח יש להקפיד לרכוש את הביטוח הטוב ביותר ולבדוק היטב מה הוא מציע. רוצים לדעת מה הכי חשוב בביטוח ?

שיעור הפרמיה ליום בחול–

בשוק יש מגוון רחב של ביטוחים שונים, לכל ביטוח מחיר אחר התואם לכיסויים אתו הוא מציע. ישנם ביטוחים חינמיים המוצעים על ידי חברות אשראי, אך הם בסיסיים מאוד ולא בטוח שהכיסוי שלהם מספיק לטיול הגדול שלכם. חברות הביטוח לעומת זאת מציעות ביטוחים עם כיסויים רבים, אמנם המחירים גבוהים יותר, אך על ביטוח לא מתפשרים. בנוסף, חשוב לבדוק את שיעור ההשתתפות העצמית במקרים חריגים או במקרים של אובדן מזוודות.

תקרות כיסוי בפוליסות הביטוח משתנה –

1. הוצאות רפואיות - הסכום המרבי נע בין 250000 למיליון דולר. התקרה משתנה לפי סוג הביטוח שתרכשו אך גם פה יש לשים לב להשתתפות העצמאית בפוליסה.

2. אובדן או גניבת רכוש – רוב החברות מציעות 3000 דולר לאובדן רכוש, וכן כיסוי לפריטים בודדים שסכומם הוא כמה מאות דולרים. אם אתם מתכננים לצאת לחו"ל עם רכוש יקר, תבדקו מה תקרת השכר בנוגע לזה ייתכן ויוצא לכם לבטח מכשיר סלולרי בנפרד או מחשב נייד אתו תרצו לנסוע לחופש או שלא.

3. כיסויים בלי תקרה – לנוכח התחרות בשוק הביטוח, חברות מציעות כיסויים לא מוגבלים כדי לקדם את עצמן. בדרך כלל זה יעשה כלפי מקרים חריגים – רעידות אדמה, הטסה וכו'.

ביטוח נסיעות בקורונה –

בתקופה שלנו  הקורונה עלולה לשבש לכם מעט את הטיול בחו"ל – בידוד בחו"ל, חוסר יכולת לטוס בשל בדיקה שלילית ועוד. ודאו שחברת הביטוח בה רכשתם ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה את ההוצאות הקשורות בקורונה. בנוסף, תוכלו לרכוש כיסוי לביטול נסיעה.

הרחבות שונות בפוליסת הביטוח–

תשאלו את עצמיכן אם יש צורך בהרחבות לביטוח. אם בשהותכם בחו"ל אתם תעשו פעולות חריגות שיסכנו אתכם או את רכושכם כדאי לכם לשקול הרחבת ביטוח, למשל – ספורט אתגרי יעד של טרקים או כל ספורט או תחביב שעלול להיות בו סיכון, אשפוז בחו"ל ועוד..

פספורט קארד סמארט פניקס כלל עולמי מגדל ביטוח ועוד במקרה של הפעלת הביטוח חברת פספורט קארד מעניקה כרטיס ביטוח חדשני שמציע לכם שירות נוח ביותר.

מדובר בכרטיס בו תוכלו להשתמש לשם ההוצאות הקשורות בביטוח – תשלום לרופאים, הוצאת מזומן מכספומט במקרה של איבדו כבודה ועוד. כמו כן, לפספורט קארד יש שירות לקוחות מצוין, ניתן לתקשר עם נציגי השירות דרך הרשתות החברתיות הטלפון או פשוט להיכנס לאפליקציה.

כרטיס זה יחסוך לכם הוצאות עצמיות, שמירת קבלות ואת כל הסרבול שקשור בביטוח בדרך כלל.

לסיום – חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל שיציע לכם את השירות המתאים לכם. גם חשוב לוודא שחברת הביטוח יודעת להעביר לכם את הכספים בזמן ללא צורך של הוצאת כספים על חשבונכם ורק אחר מכן תביעה מול חברות הביטוח.

טיסה נעימה ובטוחה!


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.