trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

2513 0

ביטוח חו"ל – לטוס בראש שקט

טסים לחו"ל? בחרתם כבר יעד אטרקטיבי? מבולבלים מכל מה שדרוש לכם לקראת הנסיעה?

כוכבית כהן
מאת: כוכבית כהן כתבת המערכת

פורסם: 11.02.2019 12:48

ביטוח לקראת טיסה וחופשה מחוץ לגבולות הארץ

טסים לחו"ל? בחרתם כבר יעד אטרקטיבי? מבולבלים מכל מה שדרוש לכם לקראת הנסיעה? טיסה לחו"ל, לצורך פגישת עסקים או נופש, מצריכה הכנות שיקדימו תרופה למכה (בתקווה שזו לא תגיע כלל).

חשוב שתדעו שביטוח נסיעות הוא עניין משמעותי ורציני שכדאי לבחון לקראת כל טיסה וחופשה בחו"ל. לצורך כך, תצטרכו לאתר חברת ביטוח אמינה, רצינית, מיומנת ויסודית; חברה בעלת מוניטין, שתוכל להציע פתרונות במקרה שתזדקקו לטיפול רפואי, לטיפולי חירום בשיניים או להחזר הוצאות רפואיות כשאינכם בארץ. אתם לא באמת יכולים לדעת מה יתרחש כשתהיו מחוץ לגבולות הארץ - לכן חשוב שתהיו ערוכים לכלל התרחישים, ובייחוד לאלו הפחות נעימים. רצוי להקדים תרופה למכה ולרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, שיאפשר לכם ליהנות ללא דאגות. כשההנאה גדלה, אתם יכולים לנצל כל רגע בחופשה ולהתמקד ברגעים היפים של החיים - השמיים הכחולים, הרחובות הסואנים, התרבות הזרה מעוררת ההשראה והאתרים הפסטורליים.

חופשה מחוץ לגבולות הארץ – חוויה תרבותית, קוגניטיבית ורגשית

טיסה לחו"ל ושהייה מחוץ לישראל הן חוויות משמעותיות לכל אדם. החוויה פוגשת אתכם במקומות תרבותיים, קוגניטיביים ורגשיים. זוכרים איך אתם מרגישים כשאתם מגיעים לארץ זרה? כמו ילד קטן שמצא סוכריה.

כיף ליהנות כמו ילדים, לספוג את האווירה במקומות חדשים, לקבל השראה ולהכיר נופים ואנשים שונים. ביטוח לחו"ל יאפשר לכם להמשיך להתרגש מבלי לחשוש מה יקרה במידה ותחלו או תזדקקו לטיפול רפואי בארץ זרה, או במקרה שתיאלצו לטוס חזרה לארץ ולקטוע את החופשה החלומית. במקרים אלו, ודאי תידרשו להוצאות רפואיות, לטיפול או לתרופות, אותן יוכל לספק לכן ביטוח נסיעות לחו"ל.

 

בחירה נכונה של חברת הביטוח

בחרו חברת הביטוח המבטיחה לכם סל כיסויים בהתאם לסוג החופשה שבחרתם. במידה ומדובר בחופשה הרפתקנית הכוללת מסלולי הליכה מורכבים, אתם נמצאים בקבוצת סיכון גבוהה, והעלות שתשלמו עבור ביטוח בריאות לחו"ל תהיה גבוהה גם היא. גם במידה ואתם סובלים מבעיות רפואיות, סביר להניח שהביטוח יעלה קצת יותר. כל מקרה לגופו, לכן חשוב לסגור את כל הפרטים במעמד רכישת הביטוח המבוקש.

ביטוח נסיעות לחו"ל – נטל או אחריות אישית?

אל תתייחסו לביטוח נסיעות כאל נטל. ביטוח נסיעות לחו"ל מגן עליכם מסיטואציות בלתי צפויות. איש מאיתנו לא יודע מה יתרחש בזמן השהות בארץ זרה, לכן חשוב להיות ערוכים מראש לכל תרחיש אפשרי. רק בחירת חברת ביטוח יסודית ואמינה תעניק לכם את הביטחון לו אתם זקוקים, ותבטיח לכם חופשה בלתי נשכחת.

 


האם המאמר עזר לך?
2עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.