trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

2025 0

ביטוח נסיעות בקופת חולים או דרך חברת ביטוח?

אם תבצעו סקרי שוק, תוכלו למצוא ביטוח נסיעות לחו"ל דרך קופות חולים (בתנאי שיש לכם חברות זהב או מושלם)

רונית גמזו
מאת: רונית גמזו כתבת המערכת

פורסם: 08.04.2019 17:57

הסוף לדילמה: ביטוח נסיעות בקופת חולים או דרך חברת ביטוח?

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא חלק מרשימת הצ'ק ליסט שלנו לטיסה, בין האריזות והשיטוט ברשת על אטרקציות מדליקות ביעד, עלינו לבטח את עצמנו לכל מקרה רפואי שלא יהיה, על מנת לאפשר לנו לטוס בראש שקט. אולם, בדיוק כאן נוצרת הדילמה – האם לרכוש ביטוח דרך קופות חולים או דרך חברות ביטוח? בואו נעשה סדר ונבדוק מה ההבדל בין השניים.

חשיבות רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל

לפני שנצלול לסוגי הביטוחים, ולהבדלים השונים ביניהם, נסביר כי ביטוח נסיעות לחו"ל הוא אחד הביטוחים החיוניים, למרות שלרוב לא נזדקק לו. ישנם סיכונים רבים בעת נסיעות לחו"ל למטרת נסיעת עסקים או למטרת חופשה כמו פציעות, תאונות או מקרים שונים בהם נזדקק לקבל טיפול רפואי. קבלת טיפול רפואי בחו"ל יכול להסתכם באלפי שקלים ושלא לדבר על ימי אשפוז שיכולים להגיע לסכומים עצומים. כמו כן, ישנם מקרים בהם מטיילים זקוקים לשירותי חילוץ והצלה, הטסה בהולה לארץ וכו'. ביטוח נסיעות לחו"ל עונה בדיוק על צורך זה ומאפשר לכם לקבל החזר הוצאות על קבלת טיפולים רפואיים בחו"ל ושירותים נוספים.

מה מכסה פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל דרך קופת חולים?

אם תבצעו סקרי שוק, תוכלו למצוא ביטוח נסיעות לחו"ל דרך קופות חולים (בתנאי שיש לכם חברות זהב או מושלם) שעשוי להיות זול יותר ביחס לחברות ביטוח, אולם לא תמיד הביטוחים שלהם יכסו את כל מה שאתם צריכים לטיול כמו דברים חריגים, ולרוב ההשתתפות העצמית תהיה גבוהה מאוד. ההבדל הנוסף הוא בסכום הכיסוי המרבי להוצאות רפואיות בחו"ל, שיהיה נמוך בהרבה מהסכום שמציעות חברות ביטוח, ולרוב לא ניתן יהיה לשנות את הסכום.

ביטוחי נסיעות לחו"ל דרך חברות אשראי

מלבד קופות חולים, גם חברות האשראי מציעות ביטוחים בחינם או בעלות מינימלית, אך גם כאן הסכומים נמוכים מאוד, רוב העלויות העיקריות אינן מכוסות, סכום הפיצוי ליום אשפוז מוגבל, ולכן הוא לא תמיד כדאי. דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא שחברות אשראי הן לא חברות ביטוח, והמענה לא ניתן על ידן, אלא הן מבצעות שיתופי פעולה עם חברות ביטוח, ולכן הפוליסות החינמיות הן מינימליסטיות, כך שיוכלו להיות מצבים שתוציאו הרבה יותר כסף מאשר אם הייתם רוכשים ביטוח מסודר דרך חברת הביטוח.

ביטוח נסיעות לחו"ל דרך חברת ביטוח ישירות  או באמצעות סוכן ביטוח

רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל דרך סוכן או חברת ביטוח תוכל להבטיח לכם שקט נפשי. אומנם העלות תהיה יקרה (במעט מאוד), אך תוכלו לרכוש פוליסות מותאמות אישית, עם סכומי פיצוי גבוהים, השתתפות עצמית נמוכה (או ללא), אפשרות לרכישת כיסוים נלווים המתאימים לטיול שלכם כמו שירותי הצלה, כיסוי לספורט אתגרי, כיסוי כבודה ועוד. בנוסף לכך, תוכלו לרכוש כיסוי לחפצים יקרים כמו לפטופ, מצלמה, נייד ועוד.

ביטוח בהתאמה אישית

כאשר אנו רוכשים ביטוח מול חברה או סוכנות, נוכל לקבל פוליסה בהתאמה אישית, אותה מתאים לנו סוכני הביטוח המכירים היטב את כל סוגי הפוליסות ויוכלו 'לתפור' ללקוח את הפוליסה המתאימה ביותר לאופי הטיול שלו. מובן שרכישה כזה היא בטוחה יותר, משום שהפוליסות באחריותן המלאה של חברות הביטוח והמענה במקרה חירום או תביעת הפוליסה יהיה מקצועי יותר. מעוניינים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בהתאמה אישית?

אנו בטראסטי משווים ביטוחים בין סוכני הביטוח ומציעים לכם את ההצעה המשתלמת ביותר.

האם המאמר עזר לך?
1עזר מאוד
1די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.