trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

2503 0

ביטוח נסיעות לחו"ל בתקופת הקורונה

למרות משבר הקורונה, נראה שעדיין נותרו יעדים מסקרנים המקבלים ישראליים בזרועות פתוחות, ואפילו בעלי עסקיים שנוסעים מפעם לפעם למדינות זרות. המומחים של טראסטי רכזו עבורכם את כל המידע אודות ביטוח נ

רמי לביא
מאת: רמי לביא כתב מגזין טראסטי ביטוח

פורסם: 24.12.2020 19:30

אין זה סוד שביטוח נסיעות לחו"ל הוא אחד הביטוחים החיוניים, זה שיאפשר לנו לקבל טיפול רפואי בחו"ל. כידוע, בגבולות מדינת ישראל אנו מכוסים בביטוח ממלכתי או בביטוח בריאות פרטי, אך כאשר אנו עוזבים את גבולות המדינה, אנחנו לא מכוסים. טיפולים רפואיים בחו"ל ואפילו ביקור במרפאה יכולים להסתכם באלפי שקלים, ולכן חשוב מאוד לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל.

 

מה קורה עם ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה?

ראשית, חשוב לדעת שתנאי הפוליסה משתנים מחברה לחברה, ולכן מומלץ להתייעץ עם סוכן ביטוח להתאמת הפליסה באופן אישי לכל מבוטח, על פי זמן השהות, המדינה אליה טסים וכו'. כמו כן, דברים משתנים כעת לעתים תכופות, ועל כן יש לברר לפחות 30 ימים לפני מועד הטיסה לגבי רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל.

האם הביטוח מכסה טיפולים הקשורים לווירוס הקורונה?

ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה כל צורך רפואי שזקוק המבוטח במהלך השהות בחו"ל, וגם הוצאות הקשורות לקבלת טיפול רפואי עקב מחלת הקורונה. מרבית חברות הביטוח מעניקות קו חירום דרכו ניתן לקבל מידע בעת השהייה בחו"ל. חשוב להבין שעלויות הכרוכות בטיפול רפואי מכוסות באופן מלא בהתאם לתקרת הפוליסה, לעיתים גם כולל מלווה שיישאר עם החולה, כמו גם הארכת הטיסה עקב מחלת הקורונה.

מה במקרה של הדבקה בווירוס הקורונה?

הפוליסה כוללת כיסוי רפואי מקיף בכל הקשור לווירוס הקורנה, החל מאשפוז, תרופות, הוצאות לינה וכרטיס חזרה לישראל. אולם, יש לבדוק בתנאי הפוליסה את גובה הכיסוי, כאשר העדפה היא לרכוש את הכיסוי המקסימלי, על מנת שכל ימי האשפוז יהיו מכוסים.

מה לגבי הטסה לישראל במקרה של מחלת הקורונה?

הטסה חזרה לישראל אומנם כלולה במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל במקרה רפואי המצדיקים הטסה, אך במקרה זה ההטסה תהיה כפופה להוראות משרד הבריאות והמדינה בה הנכם שוהים.

האם ניתן להאריך את הפוליסה במידה ונאלצים להישאר? 

ניתן להאריך את תקופת ביטוח נסיעות לחו"ל במידה ועליכם להישאר במדינת היעד עקב סגר, אך בתנאי שתקופת הפוליסה לא הסתיימה.

ורגע אחרי רכישת הביטוח, הבטיחו את הנסיעה שלכם הדרך הטובה ביותר לבטח את הטיסה שלנו היא רכישת ביטוח ביטול נסיעה לחו"ל. כידוע, בזמן משבר ובכלל, אף פעם לא נוכל לדעת ב – 100% שנוכל לטוס לחו"ל, וכידוע ברוב המקרים לא נקבל החזר כספי אם ביטלנו את הטיסה בדקה ה- 90 מכל סיבה.

כאן נכנס לתמונה ביטוח ביטוח נסיעות לחו"ל, המאפשר לנו לקבל החזר כספי בגין ביטול הנסיעה, ללא שאלות מיותרות. אז מהיום אין צורך להמר, פשוט רוכשים ביטוח ביטול נסיעות לחו"ל. לפרטים נוספים על ביטוח נסיעות לחו"ל, השוו מחירי ביטוח בחברות הביטוח השונות, פספורטקארד, הראל, פניקס כלל ביטוח וקבלו הצעות מחיר משתלמות מסוכני ביטוח שונים על מנת שתביטחו לעצמכם כיסוי ביטוחי מלאה ושירות מצויין ומקצועי במקרה בו תצטרכו להפעיל את הביטוח.


האם המאמר עזר לך?
1עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.