trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

1485 0

מחכים כבר לארוז ולטוס לחופשה בחול

בתקופה האחרונה בגלל וירוס הקורנה המחירים של ביטוח נסיעות לחו"ל הם יקרים יותר. הסיבה לכך היא שבגלל שמדובר על תקופה שבה יש סיכוי גבוה יותר לחלות גם עלות הביטוח עולה.

תמר לוי
מאת: תמר לוי כתבת מגזין טראסטי ביטוח

פורסם: 31.01.2021 00:02

ביטוח נסיעות לחו"ל

אם אתם רוצים לטוס לחו"ל אתם כבר יודעים שחשוב לבדוק על ביטוח נסיעות לחו"ל. כאשר אתם רוצים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל אתם כבר יודעים שיש מספר אפשרויות שונות שאתם יכולים לבדוק כי במקרים של טיול שכולל פעילות אתגרית המחיר יכול להשתנות במקרה של ביטוח נסיעות אתם יכולים לבדוק מה בדיוק הביטוח כולל ולערוך השוואת מחירים ולקבל עשרות הצעות לביטוח.

ביטוח נסיעות לחו"ל - המחירים עולים

גם במידה ואתם רוצים לטוס למדינה שהמגיפה לא משתוללת שם עדיין המחיר של ביטוח נסיעות לחו"ל יהיה יקר יותר. הסיבה לכך היא שבכל מקרה של טיסה לחו"ל יש השפעה של מחירי הביטוח בגלל מגיפה ולכן המחיר יעלה. ביטוח למדינה כמו ארה"ב בה וירוס הקורנה עדיין בשיא וכמות הנדברים גדולה מאוד, ישנם חברות ביטוח שלא מוכנות לעשות ביטוח לאתם מדינות כדוגמא ארה"ב או לחליפין עלות הביטוח תהיה מאוד יקרה.

ביטוח נסיעות לחו"ל - מה חשוב לדעת

אם אתם רוצים לטוס לחו"ל הדבר החשוב ביותר לעשות לפני הוא לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. הסיבה לכך היא שבמידה ואתם נמצאים במדינה אחרת וקורה לכם משהו שדורש טיפול רפואי אתם צריכים לדעת שיש חברת ביטוח שיכולה לכסות את העלות של הטיפול הרפואי. במקרים מסוימים שאתם נפצעים בחו"ל העלות של הטפול הרפואי יכולה להיות גבוהה ובמידה ואתם צריכים לקבל מספר ימים של טיפול רפואי המחיר יכול להיות יקר ולכן חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל.

סוגי ביטוח נסיעות לחו"ל

אם אתם טסים למדינה באירופה ואתם רוצים לטוס למספר ימים לעבודה אתם יכולים לבדוק מה בדיוק כולל הביטוח והאם הוא מכסה גם במקרים שונים של טיפול רפואי. הסיבה לכך היא שבמקרה של ביטוח נסיעות לחו"ל יש מספר אפשרויות שונות שמכסות את כל הטיפול הרפואי. חשוב מאוד לפני שמבצעים ביטוח נסיעות לחו"ל לבדוק מה בדיוק כולל הביטוח. אתם יכולים לקבל את המידע מחברת הביטוח כדי שאתם תדעו מה בדיוק הוא מכסה.

אם אתם רוצים לעשות פעילות אתגרית המחיר של ביטוח נסיעות לחו"ל יכול להשתנות. חברות הביטוח יכולות להעלות את המחיר של הביטוח בגלל שאתם רוצים לבצע פעילות אתגרית לכן חשוב מאוד לבדוק עם מספר חברות שמציעות ביטוח נסיעות כדי לבדוק לגבי המחירים השונים.

בכל מקרה שעושים ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב לבדוק עם חברת הביטוח את כל הפרטים על סוג הביטוח כי גם כאשר מדובר על ביטוח נסיעות יש מספר סוגים שונים של ביטוחים. אם אתם רוצים לקבל חיסכון במחיר של הביטוח אתם יכולים לבצע בדיקה בין מספר חברות ביטוח שונות כדי לבדוק מה המחיר שהם מציעות לביטוח נסיעות לחו"ל. הסיבה לכך שיכולים להיות מחירים שונים בין חברות הביטוח ולכן חשוב לבדוק לגבי המחירים השונים ומה בדיוק כולל ביטוח נסיעות לחו"ל.

ישנם כיום אפשרות לרכוש ביטוח נסיעות לחול באופן דיגיטלי בכל חברות הביטוח, ולכל חברה גם יש דרכי טיפול בתביעות באופן יעיל ונוח, במטרה להקל על מבוטחים השוהים בחול להתעסק בבירוקרטיה, לכל חברת ביטוח יש הבדל בדרכי התשלום בגין הפעלת הביטוח וחשוב לבחון היטב את סוג הביטוח שאתם עושים. ביטוח באינטרנט: הראל הפניקס כלל PassportCard מגדל מנורה, ביטוח נסיעות לחו"ל שנתי השוואת ביטוח ביטול טיסה, כל אלו הם כלים שניתן להיכנס אליהם ולקבל הצעות לביטוח נסיעות לחול, ואף לרכוש באתר את הביטוח.

בצעו השוואת מחירים- טרסטי זירת הביטוח הראשונה בישראל

אחד הדברים החשובים ביותר שרוצים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל הוא לגבי המחיר של הביטוח כי אם אתם רוצים לקבל את המחיר הטוב ביותר אתם יכולים לבדוק על מספר סוגי ביטוחים. חשוב מאוד לבדוק בנוסף למחיר של הביטוח לרכב אם הוא מכסה את הטיפול הרפואי המתאים. במקרה של ייעוץ של חברת הביטוח חשוב לבדוק מה בדיוק הם מציעים במקרים מסוימים לקוחות עושים בדיקה של מספר חברות כדי לבצע השוואת מחירים לביטוח נסיעות לחו"ל.

אם תבדקו מספר חברות אתם תגלו שיש מחירים שונים לפני סוגי הביטוח לכן חשוב לבדוק מה סוג הביטוח שאתם רוצים לעשות לפני שאתם טסים לחו"ל. חשוב לבדוק לפני שמבצעים את הביטוחים לגבי מה בדיוק הוא כולל ולוודא שאתם צריכים לקבל את כל המידע בצורה הברורה ביותר כדי להבין על סוג הביטוח שלכם. אם אתם רוצים לקבל מידע נוסף אתם יכולים לבדוק על מספר חברות שונות של ביטוח נסיעות כדי לקבל את המחירים השונים. בנוסף חשוב מאוד לקבל ייעוץ מקצועי כדי להבין על האם הביטוח שביצעתם מתאים לכם ומה חשוב לדעת במידה ורוצים לבצע את הביטוח לפני שטסים לחו"ל. צרו איתנו קשר כבר עכשיו וקבלו את המידע החשוב ביותר על סוגי הביטוחים השונים.


האם המאמר עזר לך?
1עזר מאוד
2די עזר
1לא כל כך
1כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.