trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

1585 0

ביטוח רכב באינטרנט – הדרך הקלה ביותר !

כיום שניתן לרכוש רכבים באמצעות האינטרנט, דירות ועוד המון דברים נוספים, אין ספק שגם את הביטוח לרכב תוכלו לרכוש באון ליין ללא כל מאמץ ובתוך כמה דקות תקבלו פוליסת ביטוח

ליאורה שפירא
מאת: ליאורה שפירא כתבת מגזין טראסטי ביטוח רכב

פורסם: 10.06.2021 18:49

עד היום תהליך רכישת ביטוח היה מייגע וארוך.

בזכות התקדמות הטכנולוגיה תוכלו לרכוש ביטוח לרכב בקלות ובמהירות –  דרך האינטרנט !

במקום לגלוש באתרים שונים ולחפש אחר מידע רלוונטי, תוכלו לעשות את הכל באתר אחד. באתר תוכלו להזין פרטים שנוגעים לביטוח אותו אתם רוצים, ומיד יעלו לפניכם כל ההצעות הרלוונטיות. מתוך ההצעות של האתר תוכלו לעשות השוואה ולבחור את הביטוח המיטבי עבורכם.

ענף הביטוח עובר שינוי משמעותי ויחד אתו הענף עובר תהליך של דיגיטציה מהצורה המסורתית שבה היו נוהגים במהלך כל השנים האחרונות, גם השינוי הצרכני מביא לכך שחברות הביטוח השונות הבינו כי הן חייבות לספק פתרונות דיגיטליים עבור המבוטחים שמחפשים לרכוש ביטוח באון ליין ובצורה דיגיטלית, והשיקו פתרונות לרכישת ביטוח דיגיטליים.

חברות ביטוח דיגיטליות כמו ליברה וWE-SURE החלו את הפעילות כחברות ביטוח דיגיטליות ובשונה מחברות הביטוח המסורתיות שבעקבות השינויים שחלו בענף הביטוח התאימו את עצמם והחלו לפתח כלים חדשניים לרכישות מוצרי ביטוח באינטרנט.

גם חברות כרטיסי האשראי, כמו ישראכרט ולאומי החלו למכור ביטוח רכב באמצעות סוכניות ביטוח בבעלותם במודל של סוכן ביטוח אובייקטיבי.

מה היתרונות של ביטוח הרכב באינטרנט –

  1. זמן – במקום לטלפן לנציגים, להשוות מחירים, להיכנס לאתרים רבים ולקרוא פוליסות – האתר מציג בפניכם את המידע המתומצת בלחיצת כפתור.
  2. . להפוך ללקוחות חכמים – המפתח לקנייה טובה הוא להיות לקוח חכם. האתר יפרוס בפניכם את כל הידע הנצרך לכם וכך תוכלו להפסיק להיות תלויים בסוכני ביטוח שונים.
  3.  כסף – ההצעות לביטוח הרכב באינטרנט תמיד זולות יותר !
  4. זמינות – במקום לחכות לנציגים בתור ולהתאים את עצמיכם לזמן של השירות, האתר פתוח בפניכם 24 שעות ביממה.     

סוגי ביטוח רכב     

ביטוח חובה – על פי החוק במדינת ישראל כל אזרח חייב לרכוש ביטוח חובה על כלי הרכב שלו. אזרח שינהג ברכב ללא ביטוח ייענש באופן חמור כיוון שזוהי עברה פלילית. ביטוח חובה כולל בתוכו – כיסוי לנהג, לנוסעים ברכב ולהולכי רגל במקרה של תאונה חס ושלום. חשוב לציין שהביטוח לא מסיר את האחריות מהנהג, אלא רק עוזר בכיסוי הכספי. ביטוח חובה לא מכסה רק את ההוצאות הרפואיות הנלוות לתאונה, אל גם את ההשלכות הארוכות טווח – אובדן כושר עבודה, אחוזי נכות ועוד. הכיסוי הכספי של ביטוח החובה יכול להגיע לסכומים גבוהים מאוד, אל תהססו לעבוד על החוק כדי לחסוך כסף, כי במקרה של תאונה אתם עלולים לחוות שבר כלכלי גדול.

ביטוח מקיף – כשמו כן הוא –

הוא מקיף את כל ההוצאות העלולות להתלוות לתאונות שונות של הרכב – שריפה, פריצה, התפרעויות שפגעו ברכב ועוד. ניתן לבטל את הביטוח לאחר הרכישה כיוון שאין זה ביטוח חובה. בתוך הביטוח המקיף נכלל גם ביטוח צד ג'. ניתן לרכוש ביטוח צד ג' בנפרד מביטוח מקיף, אם אינכם מעוניינים בביטוח מקיף.

לסיכום – כיום יש לנו המון מידע באינטרנט, והמון הצעות ביטוח רכב מגוונות, ובשל עומס המידע אין לנו אפשרות לבדוק ולעקוב אחרי כל הצעת מחיר שמתקבלת לנו כיום ולכן הוקם אתר אינטרנט ייעדי לכך, טרטסי, המשווה עבורכם הצרכנים את הצעות הביטוח הרבות בין חברות הביטוח וסוכנויות הביטוח השונות במטרה לפשט עבורכם הצרכנים את החיפוש אחרי ההצעה המשתלמות ביותר וחשוב להשוות מחירי ביטוח ולבצע מעקב ובדיקה שההצעה היא המשתלמת והמתאימה ביותר עבורכם.

ניתן לרכוש ביטוח של חברות רבות באינטרנט, למשל – מגדל, פניקס, הראל סוויץ' ועוד. רכישה באינטרנט היא חכמה יותר, זולה יותר ומשתלמת יותר. הצעד החשוב ביותר ברכישת ביטוח הוא הבנת הצורך שלכם – חשבו איזה סוג ביטוח אתם רוצים ומה המחיר שאתם מוכנים להשקיע. בהצלחה !


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.