trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

2252 0

השוואת מחירי ביטוח אונליין

השוואת מחירים היא מה שגורם לשוק להיות תחרותי ולחברות השונות להישאר תחרותיות

יובל ביטון
מאת: יובל ביטון כתב המערכת

פורסם: 03.03.2019 20:15

השוואת מחיר ביטוח

בדיקת תנאי פוליסות הביטוח שרכשתם והשוואתם לנתוני פוליסות בחברות אחרות הן עניין חשוב שכדאי לבצע אחת לזמן מה. מחירים עשויים להשתנות, תנאים חדשים מתקיימים ואף אחד מאיתנו לא מעוניין לשלם יותר, אם אי שם קיימת אפשרות זולה ואטרקטיבית יותר.


השוואת מחירי ביטוח חשובה במיוחד לקראת פקיעת תוקף הפוליסה – במקום להמשיך עם הקיים בעיניים עצומות, כדאי לבדוק מהן האפשרויות הנוספות העומדות לרשותכם.


רבים נוטים לעשות את הטעות של השוואת המחיר שהם משלמים אל מחיר שחבריהם, מכריהם או בני משפחתם משלמים, מבלי להיכנס לעומק העניין.

מקור הטעות הוא בכך שכל פוליסה שונה מרעותה ואין פוליסת ביטוח רכב אחידה בכל חברות הביטוח בישראל.

המחיר אותו כל אחד מאיתנו משלם תלוי במידת הכיסוי בה אנחנו מעוניינים, ובמידת הסיכון שאנחנו מביאים עמנו עבור חברת הביטוח. לכן, ייתכן שלא ניתן בכלל להעמיד להשוואה את המחירים שאתם שאתם משלמים מול אלו של מכריכם.


בביטוח הדירה, למשל, גם אם מדובר בדירות זהות לחלוטין, אתם אולי החלטתם להוסיף הרחבה לביטוח התכשיטים שלכם. השכנים שממול, ויתרו על כיסוי זה. לכן הם עשויים לשלם פחות. בביטוח החיים שלכם, לעומת זאת, אתם אולי משלמים הרבה פחות מאשר אדם העוסק בספורט אתגרי ומסכן את חייו מדי יום ביומו.

כיצד אפשר להשוות מחירי ביטוח

השוואת מחירי ביטוח צריכה, אם כן, להיעשות מול חברת הביטוח ובהינתן כל התנאים הקשורים לתחום אותו אתם מעוניינים לבטח. אם אתם רוצים, למשל, להשוות מחירי ביטוח רכב, תצטרכו לספק לחברה, לשם הצעת המחיר, את פרטי הרכב, פרטי הרישיון שלכם, האם הייתם מעורבים בתאונות דרכים בעבר ועוד.


באתר האינטרנט של כל חברת ביטוח שמכבדת את עצמה תוכלו להכניס את כל הפרטים ולקבל הצעת מחיר, וישנם גם אתרים עצמאיים העוסקים בהשוואה בין תעריפי החברות השונות אשר יציעו לכם, בהתאם לנתונים שאתם מספקים, פירוט של ההצעות השונות.


בין האתרים המוכרים ניתן למצוא את אתר וובי שהוקם על ידי אנשי ביטוח, והוא למעשה סוכנות ביטוח שמתווכחת בין הלקוח לבין חברות הביטוח. לאחר שהלקוח מקבל את רשימת הצעות המחיר של כל חברות הביטוח עם ההנחות של הסוכנות, אך למעשה אינה באמת השוואת מחירים אמתית.
השוואת מחירים היא מה שגורם לשוק להיות תחרותי ולחברות השונות להישאר ערניות ולחדש את עצמן כל הזמן על מנת להיות אטרקטיביות יותר לקהל לקוחותיהן.

חברות כרטיסי האשראי פתחו לאחרונה סוכניות ביטוח כדי להציע ללקוחות כרטיס האשראי ישראכרט ומקס MAX ביטוח רכב ומתכננות להשיק אתרי השוואה דיגטלי תחת כובע של סוכן ביטוח אובייקטיבי המאפשר השוואת מחירי ביטוח רכב.

חשוב לזכור כי אותם אתיר השוואות מחיר ביטוח אינם מאפשרים לקבל את כל ההצעות הקיימות בשוק ביטוח הרכב בישראל ואינם כוללות את כל החברות ואת כל סוכני הביטוח השונים.

טרסטי השוואת ביטוח מאפשרת לראשונה לקבל השוואה אובייקטיבית אמיתית המאפשרת לכם במקום אחד לקבל את מגוון ההצעות בזירת ביטוח בה כולם מתחרים עליכם במקום אחד.

כשאתם עורכים השוואת מחיר ביטוח, אתם לא רק דואגים לרווחה הכלכלית שלכם אלא גם ללקוחות אחרים כמוכם. בגלל השוואות מעין אלו, השוק כל הזמן משתנה, כך שהשוואת מחירי ביטוח היא משהו שכדאי לחזור ולעשות לפחות מדי שנה.
לאחר שביצעתם את הבדיקות המתאימות, אתם יכולים לפנות לחברה המתאימה לכם ביותר ולרכוש ממנה את פוליסת הביטוח הרצויה לכם. חשוב שתקפידו לשקלל בהחלטתכם את התעריף שלוקחת חברת הביטוח מול הכיסוי והתנאים שהיא מציעה, שכן פוליסה יקרה עשויה להיות בעלת כיסוי רחב הרבה יותר מאשר פוליסה זולה יותר שמציעה חברה אחרת.


עם זאת, לא תמיד יש צורך לרכוש את הכיסוי הרחב ביותר, שכן לפעמים מדובר בכיסוי מצבים שאינם רלוונטיים לגביכם. ייעוץ מקצועי אובייקטיבי יוכל לעזור לכם לראות את התמונה המלאה ולבצע את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם, לפחות עד שתערכו את השוואת מחירי הביטוח הבאה.


האם המאמר עזר לך?
2עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.