trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

1622 0

תתחדשו על הרכב החדש, עכשיו חשוב לבדוק היכן לעשות את הביטוח

כיום אין אפשרות לדעת כמה יעלה ביטוח לרכב שאנחנו נוסעים בו, אין מחירון או תעריף שניתן להיעזר בו כאשר ניגשים לעשות ביטוח לרכב, ולכן חשוב מאוד לבדוק לפני שסוגרים ביטוח.

דני בנדור
מאת: דני בנדור כתב מגזין טראסטי ביטוח

פורסם: 29.03.2021 17:41

פוליסת ביטוח רכב – מה זה אומר?

כל רכב הנוסע בכבישי ישראל מחויב לבצע ביטוח חובה ומי שאינו בעל ביטוח חובה לרכב, מחויב בתשלום או קנס או ב-3 חודשי מאסר. הביטוח מכסה פגיעות גוף של כל אדם שהיה מעורב בתאונה, בין אם זה הנהג הנפגע, הנהג הפוגע, הולך הרגל וכו'. עם זאת, הביטוח לא מכסה נזקי רכוש כלל, ולכן יש צורך ברכישת ביטוחים נוספים. ביטוח צד ג' הוא סוג ביטוח נוסף, אשר אין חובה לרכוש אותו על פי חוק, אך מומלץ מאוד להחזיק בו.

ביטוח זה מכסה את הפגיעה ברכב של האדם בו פגעתם במקרה של תאונה. כך שלא תצטרכו לשלם בעצמכם על הנזק שנגרם. לא כולם יודעים בדיוק מה מכסה ביטוח מקיף לרכב. חשוב לדעת כי ביטוח מקיף מכסה כל נזק שיכול להיגרם לרכב שלך מכל גורם שהוא, זה יכול להיות שריפה, פריצה, הצפה ברכב ועוד. כיסוי זה מעניק לך ראש שקט בנסיעה על הרכב, כיוון ששום דבר שייקרה לא יצטרך להיות באחריותך הכלכלית. אך זהו ביטוח יחסית יקר שיש לחשוב פעמיים האם משתלם לעשות אותו.

איך נדע כמה עולה ביטוח רכב?

אנשים רבים תוהים כמה עולה ביטוח רכב חובה או כמה עולה ביטוח רכב מקיף. התשובה היא שהמחירים משתנים בהתאם לסוג הרכב, שנת הייצור שלו וכמובן ממאפייני הנהג. לדוגמה, נהגים חדשים ונהגים צעירים צריכים לשלם סכומים גבוהים יותר על ביטוח, המחיר משתנה גם בין חברה לחברה, ובין סוכן לסוכן אחר, כך שלמעשה אין לנו אפשרות אמיתית לדעת כמה יעלה לנו הביטוח בפועל. לפני רכישת ביטוח רכב חשוב לבחון הצעות לביטוח רכב ולבצע בדיקה והשוואה של מחירי ביטוח רכב, על מנת לוודא שתתקבל ההצעה המתאימה המשתלמת ביותר עבורכם.

השוואת הצעות לביטוח רכב מקיף

לרכב טרסטי מציעה שירות של השוואת ביטוח רכב שבאמצעותו ניתן לבדוק את כל ההצעות של מגוון סוכני וסוכנויות ביטוח שיש להם קשר עסקי מול חברות הביטוח השונות בהתאם למצב שלך, וכך לדעת מה התעריף של כל חברה. חשוב לשים לב כי ישנם פערים בין חברות שונות בהתאם לאיכות השירותים שהן מעניקות. ישנן חברות שמספקות ביטוח רכב דיגיטלי, כלומר שניתן לבצע את כל שירותי ביטוח הרכב באופן מקוון. כמובן שעל הנוחות והשירות מעולה של ביטוח רכב און ליין, יידרש לשלם תעריפים גבוהים יותר.

חשוב לדעת כי לכל סוכן יש סל הנחות אותו הוא יכול לתת ללקוח בהתאם לחברת הביטוח איתה הוא עובד. פרמטר נוסף הוא סל מוצרים שמתוסף לביטוח הרכב כגון ביטוח שמשות וגרירה, שהם למעשה חבילות שירות שנקנים ללקוח מחוץ לפוליסה של חברת הביטוח, וניתן להתמקח על המחיר שתשלמו בעבור החבילה שתרכשו מסוכן הביטוח או חברת הביטוח, ולכן חשוב לבדוק אם החבילה היא חלק מהפוליסה הוא נרכשת באמצעות אחת מחברות השירות, שלמה, שגריר, דרכים, פמי ועוד.

חשוב לבצע השוואת מחירי ביטוח רכב והשוואה בין השירותים השונים המתקבלים, על מנת לבצע את ההחלטה הכלכלית המושכלת ביותר ולהשיג את המחיר הטוב ביותר ולתת לחברות להתחרות עליכם.

כיום גם חברות האשראי נכנסנות לעולם השוואות מחיר ביטוח רכב ישראכרט, לאומי, ובנקים מקימים סוכניות ביטוח על מנת להציע ללקוחות שלהם ביטוח באממצעות אתרי השוואות מחיר בביטוח דיגטלי, במודל של סוכן ביטוח אובייקטיבי.


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.