trusty logo
trusty logo
1859 0

למה לי ביטוח בריאות

מתי בדקתם את הכיסוי של ביטוח הבריאות שלכם, יכול להיות שיש לכם כפל ביטוח ואינכם יודעים שאתם משלמים כפול על ביטוחים מיותרים

מירב שילר
מאת: מירב שילר כתבת מגזין טראסטי ביטוח

פורסם: 11.04.2021 15:51

ביטוח בריאות

כולם מסכימים שהבריאות חשובה מהכול, וצריך לדאוג שבמקרה שנזדקק לטיפול רפואי נרצה את הטוב ביותר עבורנו ועבור משפחותינו. בדיוק בשביל זה צריכים לעשות ביטוח בריאות פרטי, אבל מבולבלים מכל החברות השונות שמציעות מגוון של מחירים? מכול התוכניות של חברות הביטוח, הראל, מגדל כלל או כל חברת ביטוח אחרת, הגעתם למקום הנכון. אנחנו כאן כדי לעשות סדר ולהסביר מה זה ביטוח בריאות, ואיך נכון לעשות ולרכוש ביטוח בריאות בהתאמה אישית ועל השוואת מחירי ביטוח בריאות.

ביטוח בריאות מה זה?

בישראל קיים חוק ביטוח בריאות ממלכתי אשר מבטח באופן בסיסי כל אזרח של המדינה. ביטוח זה מתחלק בתשלום שלו בין האזרח למדינה. מעבר לרובד הבסיסי של הביטוח, קיים גם ביטוח בריאות פרטי משלים של קופות החולים, כללית מושלם, מכיב שלי, לאומית ומאוחדת, רובד נוסף של ביטוח בריאות פרטי אותו מציעות חברות הביטוח השונות לכל המבוטחים בהן.  ביטוח בריאות זו נותן למבוטחים הגנה רפואית נרחבת יותר בתחומים רפואיים שונים, כמו תרופות, ניתוחים, הליכים רפואיים, מומחים וכו'. ישנן חברות ביטוח המציעות ללקוחות שלהן ביטוח בריאות בהתאמה אישית, אשר מציעות כיסוי ביטוחי רפואי המתאים ספציפית למצבם הבריאותי.

ביטוח בריאות השוואת מחירים

טרסטי מספקת שירות השוואה של מחירי ביטוח בריאות על מנת שכל אדם יוכל לבחור בצורה טובה את הביטוח ואת תעריף ביטוח הבריאות המתאים ביותר עבורו וכמובן המשתלם ביותר. השוואת ביטוח בריאות זה דבר חשוב שמומלץ לעשות על מנת לוודא כי אכן תקבלו את התעריף הכי טוב ונכון עבורכם. באמצעות ביטוח בריאות פרטי השוואה תוכלו לדעת איזה ביטוח בריאות מומלץ, זול ומציע כיסוי ביטוחי מתאים, וכן לאפשר לסוכני ביטוח וסוכנויות ביטוח להתחרות בזירה אחת עליכם הצרכנים.

ביטוח בריאות פרטי האם כדאי?

כל אדם צריך בסופו של דבר נדרש להשתמש בשירותי בריאות, וגם אם אתם חושבים שאתם בריאים ולא זקוקים לשירותים "אקסטרה" בנוסף לביטוח הבריאות של המדינה, כנראה שזה לא יישאר ככה לתמיד. ביטוח בריאות פרטי נותן לכם הגנה, הטבות והנחות שהביטוח הבסיסי לא נותן, וכאשר תתקלו במצב רפואי כלשהו, ייתכן שתאלצו לשלם סכומים גבוהים במיוחד במידה ואין לכם ביטוח המגן עליכם כמובן שישנם חבילות נוספות בביטוחי הבריאות שמאפשרים לכם ניתוחים קוסמטיים, טיפולים אלטרנטיביים התייעצויות ועוד שירותי בריאות שלרוב אינם בשל מצב רפואי לא טוב.

ביטוח בריאות מחיר

חשוב לומר קודם כל כי לפני שרוכשים ביטוח בריאות, עליכם לוודא כי אינכם מבוטחים על דברים דומים בחברה אחרת. מצב זה נקרא כפל ביטוח בריאות, כאשר אתם משלמים כפול על ביטוח זהה בחברות שונות, והוא נפוץ במיוחד. המחיר של ביטוח בריאות משתנה בין אדם לאדם, כיוון שהוא תלוי למעשה בצרכים הרפואיים של כל אחד. אם למישהו יש מצב בריאותי פחות טוב, הוא ייאלץ לשלם יותר. עלות ביטוח בריאות בכל חברת ביטוח משתנה בשל התעריפים של כל חברה וחשוב מאוד לא לקבל את המחיר שמוצע לכם כמובן מאליו, כי על המחיר בכל חברת ביטוח ישנם הנחות לאורך השנים שמשפעים על העלות הכוללת שתשלמו לאורך הנשים בביטוח הבריאות. רפורמת ביטוח הבריאות שערך משרד האוצר ורשות שוק ההון והביטוח חייבה את חברות הביטוח בפוליסת ביטוח אחידה הכוללת ניתוחים השתלות ותרופות.

מידע נוסף

ביטוחי בריאות הם ללא ספק אחד מהביטוחים החשובים והכדאיים שיהיו לכם ולמשפחתכם, חשוב לבדוק היטב שאינכם משלמים על כפל ביטוח ולעשות בדיקת תיק הביטוח, ולהיכנס להר הביטוח של רשות שוק ההון ולראות אילו ביטוחים קיימים לכם כיום ועל אילו ביטוחים אתם משלמים בכל חודש. טראסטי מאפשרת לכם להשוות את המחירים שלכם כיום און ליין ולקבל באופן מידי הצעות ביטוח מעשרות סוכני ביטוח שמתחרים עליכם כך שהכוח עובר אליכם הצרכנים.


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.