trusty logo
trusty logo
2306 0

ביטוח בריאות פרטי – הרבה מעבר לעניינים שבסל הבריאות.

למה צריך ביטוח בריאות אם יש ביטוח ציבורי?

גל עובד
מאת: גל עובד גל ביטוחים בע"מ

פורסם: 08.01.2019 12:28

ביטוח בריאות פרטי – הרבה מעבר לעניינים שבסל הבריאות

רבים מתייחסים לאפשרות של ביטוח בריאות פרטי כאפשרות המיועדת לכסות מקרי קיצון של ניתוחים מורכבים או מחלות קשות, שהטיפול בהן אינו מכוסה במסגרת סל הבריאות. בפועל, מעבר למוצא שמספק ביטוח בריאות במקרי קיצון אלה, מדובר בפוליסה "מפנקת" של ממש, שאותה תוכלו לנצל כמעט בכל עניין בריאותי או רפואי שוטף, ולהעניק לכם ולבני משפחתכם תנאים רפואיים יוצאי דופן באינספור מצבים בריאותיים, החל מטיפולי שיניים, דרך ביקורי בית ובחירת רופא וכלה במימון אמבולנס.

 

למה צריך ביטוח בריאות אם יש ביטוח ציבורי?

על אף שהישראלי המצוי אוהב להתלונן על כל מה שקשור ביחס המדינה אליו, כישראלים אנחנו יכולים להיות גאים באחת ממערכות הבריאות המתקדמות, הנגישות והזולות ביותר בעולם. יחד עם זאת, כמדינה, מחויבת ישראל לבריאותם הבסיסית של אזרחיה, וישנם תחומים רפואיים רבים בהם לא יכולה המדינה לתמוך כלכלית בצרכי הבריאות שלנו.

ביטוח בריאות פרטי לוקח את מה שהמדינה מעניקה לנו כאזרחים, ומוסיף נדבך נוסף של מימון, שמאפשר לנו נגישות גבוהה יותר למגוון רחב יותר של שירותים רפואיים. ביטוח הבריאות יכול להיות התקווה האחרונה עבור אנשים הזקוקים לטיפול רפואי שאינו נכלל בסל הבריאות, אך מעבר לזה, הוא מנגיש עבורנו פתרונות רפואיים שאינם זמינים לכלל הציבור, והופך כל טיפול רפואי שגרתי לנוח יותר, מהיר יותר וזול יותר. העובדה היא שאנשים הרוכשים פוליסת ביטוח בריאות, מרגע שחוו את יתרונותיו, אינם מסוגלים עוד בלעדיו.

 

מהם הכיסויים שמספק ביטוח בריאות, ולמה צריך אותם?

רשימת הכיסויים המוצעים על ידי ביטוח בריאות פרטי, יכולה להשתנות בין פוליסה לפוליסה, אך תמיד כוללת כיסויים שאינם זמינים ואינם נגישים לציבור הרחב. כיסויים אלה כוללים:

שירותים רפואיים כדוגמת ביקור רופא בבית, רופא פרטי, בחירת רופא/ מנתח, אמבולנס, טיפולי שיניים, טיפולים אסתטיים, בדיקות יקרות (MRI למשל), קיצור תורים וכן הלאה

מימון מלא או חלקי של כלל השירותים הרפואיים, של תרופות, של מטפלים ושל ציוד רפואי

מימון מלא או חלקי של ניתוחים, תרופות וטיפולים רפואיים יקרים שאינם נכללים בסל התרופות

רשימת הכיסויים הכוללת, נקבעת במעמד רכישת הפוליסה. באפשרותכם להגדיר בדיוק מהם הכיסויים שייכללו בפוליסה שלכם ומה תהיינה תקרות המימון עבור כל סוג של שירות, אך בשורה התחתונה, גם ביטוח הבריאות הבסיסי ביותר, ישנה את כל מה שאתם מכירים על עולם הרפואה, ויאפשר לכם ליהנות משירות רפואי בסטנדרטים הגבוהים ביותר, הן בעניינים בריאותיים שוטפים והן במקרים חריגים.

 

לא רק השוואת מחירים – גם השוואת מוצרים

שני המאפיינים הבולטים ביותר של ביטוח בריאות הוא א', העובדה שמדובר בביטוח לדבר היקר לנו מכל – הבריאות שלנו, וב' שמגוון הכיסויים הוא רחב ומשתנה. בהתאם לכך, כאשר אתם מבצעים השוואת מחירים בין ביטוחי בריאות שונים, אתם חייבים לוודא שאתם משווים בין מוצרים זהים בעלי אותה רשימת כיסויים ותנאי ביטוח, וזה בדיוק מה שמאפשרת לכם לעשות פלטפורמת ההשוואה של טראסטי.

הדרך הנכונה ביותר לקנות פוליסת ביטוח בריאות היא לבחון תחילה את הכיסויים השונים שניתן לרכוש באמצעות ביטוחי בריאות, ובהתאם לכך לגבש את רשימת הכיסויים המועדפים עליכם. בגיבוש הרשימה, שימו לב שאתם יורדים לפרטים הקטנים ביותר. כך למשל, אם אתם מעוניינים בכיסוי לטיפולי שיניים, שימו לב מהם הטיפולים המכוסים ומה לא, ומהו שיעור ההשתתפות בכל סוג של טיפול.

כשאתם יודעים מהם הכיסויים הדרושים לכם, תוכלו לבחון כל הצעת מחיר שאתם מקבלים אל מול רשימה אחת אחידה, שאליה יושוו כל ההצעות שתקבלו. בצורה זו, תוכלו להבטיח שאם אתם קונים פוליסה זולה, המחיר הזול לא נובע מצמצום הכיסויים בפוליסה, אלא מהתמחור האטרקטיבי של חברת הביטוח. כמו כן, תוכלו גם לבחון האם הצעות יקרות יותר הן הצעות מוצדקות המבוססות על תוספת כיסויים מעבר לרשימה שגיבשתם.

בפלטפורמת השוואת מחירי הביטוח של טראסטי, תוכלו לפנות בלחיצת כפתור אחת לעשרות ספקי ביטוח, ולקבל בתוך זמן קצר שורה של הצעות מחיר, מלוות כולן בפרטים המלאים של הפוליסה, לרבות רשימת הכיסויים הנכללים בה.

ביטוח בריאות הוא לא ביטוח רכב – כביטוח שילווה אתכם לאורך שנים ארוכות, וכביטוח שצפוי להשפיע מאוד על חיי הבריאות שלכם ושל בני משפחתכם, אתם בהחלט רוצים להקדיש את הזמן הנדרש לבחינת הנושא ובחירת הפוליסה האטרקטיבית ביותר הן בהיבט של מחיר הפוליסה והן בהיבט של הכיסויים הכלולים בה.


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.