trusty logo
trusty logo
1896 0

כמה עולה ביטוח בריאות ואיך משווים בכלל

המודעות הרבה לחשיבותו של ביטוח הבריאות הפרטי הולכת וגוברת בקרב הציבור הרחב. היום כולם מבינים שלא די בביטוח הבריאות הבסיסי וכולנו מחפשים את פוליסת הביטוח הטובה ביותר שתגן עלינו בשעת הצורך בהקש

עידן רוזן
מאת: עידן רוזן כתב מגזזין טראסטי ביטוח בריאות

פורסם: 10.03.2022 18:43

השוואת ביטוח בריאות

 

השוואת מחיר של ביטוח בריאות צריכה להיעשות לא רק מתוך מבט על המחיר אלא בדיקה מעמיקה של המוצר שאותו אתם מקבלים בתמורה למחיר. אם לא הבנתם על מה מדובר, הכוונה היא שביטוחי בריאות משתנים ביחס להיקף הביטוח. כל ביטוח מכסה טיפולים אחרים, תרופות אחרות ומתייחס לתרחישים שונים.

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את הביטוח שמקיף את התרחישים שאותם אתם מעוניינים לבטח, ורק לאחר מכן לבדוק באיזה ביטוח אתם מקבלים את המחיר האטרקטיבי ביותר. לעיתים ביטוח במחיר נמוך הוא ביטוח שפשוט לא מכסה את כל מה שאתם צריכים מה שהופך אותו להיות לא משתלם עבורכם.

מחיר הביטוח

 

המחיר של ביטוח בריאות משתנה לפי מספר גרומים. המשתנה הראשון שמשפיע על המחיר של ביטוח הבריאות הוא כמובן ההיקף שאותו בחרתם. החברות השונות מציעות מספר רב של חבילות ביטוח וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק לבחור את החבילה המתאימה ביותר עבורכם. זכרו, כאשר מדובר בבריאות שלכם אסור לכם להתפשר.

הגורם השני הוא כמובן המצב הבריאותי שלכם, כאשר ככל שאתם בסיכון בריאותי גבוה יותר כך גם המחיר של הביטוח יהיה גבוה יותר. עם זאת, גם אם המצב הרפואי שלכם השתנה לטובה אתם יכולים לפנות לחברת הביטוח, ובהצגת המסמכים המתאימים הפוליסה שלכם תרד.

 

כמות ביטוחים

 

אם אתם מעוניינים להוריד את העלות של הביטוח בלי לוותר על חבילת ביטוח מקיפה, אחת האפשרויות העומדות לרשותכם היא קנייה של מספר ביטוחי בריאות באותה החברה. מומלץ לבטח את כל המשפחה באותה החברה וכך החברה תוכל להציע לכם סל אטרקטיבי יותר שיקל עליכם את ההוצאה על הביטוח.

 

ביטוח במחיר נמוך מידי

 

לעיתים בעת השוואה של מחירי פוליסות של ביטוחי בריאות אתם עלולים להיתקל בפוליסה שהמחיר שלה נמוך באופן משמעותי מהמחיר הממוצע בביטוחים בחברות אחרות. בדרך כלל העובדה הזו מצביעה על שמדובר בפוליסה שלא מכסה את כל מה שאתם מעוניינים בו, ומחיר נמוך מידי אמור להדליק אצלכם נורה אדומה.

טראסטי - השוואת ביטוח טראסטי אוספת עבורכם נתונים מכלל חברות הביטוח בארץ בכל הנושאים ומשווה את המחירים השונים שהחברות מציעות כדי שאתם תוכלו למצוא את הפוליסה הזולה והמקיפה ביותר עבור הביטוח שלכם.

השוואת מחירי ביטוח באתר של טראסטי יכולה לחסוך לכם סכומי כסף משמעותיים ביותר. אז לפני שאתם עושים ביטוח, עשו טובה לעצמכם ופנו לטראסטי.

 

לסיכום,

על חשיבותו של ביטוח הבריאות אין מה להכביר במילים. כל אחד מאתנו מבין עד כמה חשוב להחזיק בפוליסה מקיפה של ביטוח פרטי איכותי. יחד עם זאת, אין שום סיבה לשלם סכומי כסף גבוהים לשווא, ולפני שאתם רוכשים פוליסת ביטוח בריאות, אתם חייבים לבצע השוואת ביטוח בריאות כדי לקבל את הפוליסה המקיפה ביותר במחיר שמתאים לכיס שלכם.


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.