trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

1438 0

איך לחסוך בעליות הביטוח בכמה קליקים

מהיום כבר לא צריך לעשות טלפונים לכל חברות הביטוח ולהתמקח בלי סוף על המחיר

שיר לביא
מאת: שיר לביא כתבת מגזין טראסטי ביטוח

פורסם: 18.03.2021 18:43

השוואת ביטוחים – השוואת מחירי ביטוח טראסטי עוזרת לך לחסוך בעלויות הביטוח באמצעות השוואת מחירי ביטוח.

אבל למה צריך בכלל להשוות בין מחירי ביטוח דירה, ביטוח רכב, ביטוח חיים ועוד סוגי ביטוחים שונים? אנחנו כאן כדי להסביר איך חוסכים בביטוח ונמנעים מכפל ביטוחי.

השוואת ביטוחים חוסכת כסף

אם אתה מרגיש שאתה משלם יותר מדי על הביטוח שלך , שאתם לא יודעים על מה אתם משלמים בביטוחים שלכם, זה בדיוק המקום בו השוואת מחירים תגלה לך אם אתה משלם יותר מדי או מקבל עסקה הוגנת. בעוד שחברות הביטוח הגדולות מבטיחות חיסכון של אלפי שקלים אם תעבור לפוליסות שלהן, יש אפשרות לחסוך הרבה מאוד כסף באמצעות השוואת ביטוח. התעריפים משתנים מאוד בין כל חברת ביטוח מסורתית או חברת ביטוח דיגיטלית שמציע לכם לעשות אצלה ביטוח, כך שתוכל למצוא תעריף נמוך יותר בחברת ביטוח קטנה יותר המשתמשת בשיטות פרסום אחרות. לא תדע לאיזו חברה יש את התעריפים הטובים ביותר עבורך עד שתשווה הצעות מחיר. כאמור, טראסטי מהווה כלי ל השוואת מחירי ביטוח עבור כל סוגי הביטוח. השוואת תעריפים מאפשרת לך לראות באמת את כל אפשרויות מחירי פרמיית הביטוח העומדות לרשותך באמצעות השוואת ביטוח דירה, השוואת מחירי ביטוח רכב והשוואת מחירי ביטוח חיים, לראשונה בישראל טרסטי מספקת זירת ביטוח אמיתית אם תרצו הסקייסקנר Skyscanner של עולם הביטוח, המאפשרת לכל סוכן ביטוח להציע בזירת הביטוח את ההצעה שלו לכל מוצר ביטוחי בכל חברת ביטוח שיש לו הסכם איתה.

השוואת ביטוחים עוזרת לך להתמקח

השוואה בין שיעורי ביטוח רכב אינה שימושית רק כאשר אתה מחפש חברת ביטוח חדשה. זה יכול להיות שימושי גם על מנת לנהל משא ומתן על פרמיה נמוכה יותר בביטוח הרכב הקיים שלך עם סוכן הביטוח הנוכחי שלך. החלפת חברות ביטוח עשויה להרגיש כמו משהו שלא באמת חשוב לעשות. אתה עלול להרגיש שלחברה שלך יש שירות לקוחות מעולה או אתר מאוד ידידותי למשתמש. בעיקרון, אינך רוצה לאבד את רמת השירות אליה התרגלת. עם זאת, בהחלט היית נהנה משיעורים נמוכים יותר עבור אותו כיסוי. ראשית, עלייך להשוות את שיעורי הביטוחים הנוכחיים שאתה משלם לכיסויים זהים מחברות ביטוח אחרות. עצם השוואת שיעורים לא תשפיע בשום צורה על הכיסוי הנוכחי שלך. אם אתה יכול למצוא תעריפים נמוכים יותר בחברת ביטוח אחרת, תוכל להודיע למבטח הנוכחי שלך שמצאת תעריפים פחות יקרים אצל חברה אחרת. כל שעליך לעשות הוא להתקשר לסוכן או חברת הביטוח שלך, ולהסביר כי אתה לקוח נאמן ושאינך באמת רוצה לעבור כי אתה באמת מעריך את השירות שלהם. עם זאת, חברת ביטוח אחרת הציעה לך תעריפים נמוכים יותר, ותהית אם יש אפשרות להתאים את המחירים לתעריף הזול יותר המוצע לך. יתכן שתצטרך לדבר עם מפקח, אך הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות הוא שהם יגידו לך לא. אז מהיום כבר לא צריכים להתאמץ כשיש מקום שבו כולם מתחרים עלייך, כמו שמהפכת המחירים הוזילה את מחירי חבילות התיירות והטיסות כך גם בעולם הביטוח קורה בדיוק אותו הדבר, ואתם רק מרווחים.


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.