trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

2503 0

כמה יעלה לנו ביטוח חיים

המודעות הרבה לחשיבותו של ביטוח החיים הפרטי הולכת וגוברת בקרב הציבור הרחב. היום כולם מבינים שלא די בביטוח הבריאות הבסיסי וכולנו מחפשים את פוליסת הביטוח הטובה ביותר שתגן עלינו בשעת הצורך בהקש

מירב שילר כתבת טראסטי  ביטוח חיים
מאת: מירב שילר כתבת טראסטי ביטוח חיים

פורסם: 12.06.2022 19:22

ביטוח חיים

ביטוח חיים הוא ביטוח שנועד להבטיח שהמשפחה שלנו תוכל להתקיים בכבוד, בדיוק כפי שהיא התרגלה לחיות עד היום, גם במקרה שבו אנחנו כבר לא נהיה כאן. ביטוח החיים מחושב לפי גובה ההכנסה שלנו ונועד לאפשר למשפחה להמשיך את חייה ללא דאגות כלכליות, על אף שאחד המפרנסים הלך לעולמו.

השוואת מחיר ביטוח חיים

כדי להשוות מחירים של פוליסות שונות של ביטוחי חיים, חשוב קודם כל להבין מה בדיוק הפוליסה של הביטוח מכסה. האפשרויות שעומדות לרשותכם הם רחבות יחסית, ואתם יכולים לבחור פוליסות מקיפות מאוד שבהם הביטוח ישלם למשפחה שלכם סכומי כסף גבוהים וניתן כמובן לבחור פוליסות זולות יותר עבור מי שלא מעוניין לשלם יותר מידי על הביטוח.

לא משנה מה ההיקף של הביטוח שאותו בחרתם, השוואת המחירים צריכה להיעשות רק אחרי שהבנתם בדיוק מה הביטוח מכסה. אז תוכלו לערוך בדיקה מדוקדקת בחברות השונות כמה חבילת ביטוח דומה עולה וכך לבחור את המחיר המתאים לכם בלי להתפשר על היקף הפוליסה.

מחיר ביטוח חיים

המחיר של ביטוח חיים נקבע בראש ובראשונה על פי היקף החבילה כפי שהבנתם. ככל שחבילה מכסה מצבים רבים יותר ומעניקה פיצויים רבים יותר במקרה של מימוש הביטוח, כך המחיר הקבוע שלה יהיה גבוה יותר. לאור זאת, בדקו היטב מהם המצבים שאותם אתם מעוניינים לבטח ועל אלו אתם מוכנים לוותר.

גורם נוסף בעל השפעה מכרעת על מחיר הביטוח הוא כמובן המצב הבריאותי שלכם והגיל. ככל שהמצב הבריאותי שלכם רעוע יותר, כך המחיר של הביטוח יהיה גבוה יותר כיון שהסיכוי של מימוש הביטוח גובר. בנוסף, ככל שהשנים עוברות המחיר של ביטוח החיים יהיה גבוה יותר, עד לגילאים שבהם ביטוח החיים כבר מאבד את טעמו.

חברות ביטוח

מומלץ לבצע ביטוח חיים בחברת ביטוח גדולה ומוכרת. זכרו, לביטוח החיים ישנה משמעות רבה במיוחד, ואסור לכם לוותר עליו.

טראסטי - השוואת ביטוח השוואת

ביטוח יכולה להיות תהליך מאתגר עבור מי שאינו מצוי לעומק בתחום. לאור החשיבות הרבה שיש להשוואת ביטוח אנחנו בטראסטי מאפשרים לכם לבצע בצורה נוחה מאוד השוואות של הביטוחים שלכם. בטראסטי תוכלו לקבל מידע על המחירים של כל חברות הביטוח בכל תחום ולבחור את המחיר הנוח ביותר עבורכם. בביטוח, טראסטי יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף.

לסיכום

על ביטוח חיים כולם מבינים שאסור להתפשר בשום פנים ואופן, אך יחד עם זאת זה לא אומר שאם צריכים לשלם יותר מכולם. אחרי שהבנתם מהי הפוליסה של ביטוח החיים שבה אתם מעוניינים, חשוב שתבצעו השוואת מחירים בין מספר חברות כדי לבחור בהצעה האטרקטיבית ביותר. השוואת מחירים נכונה יכולה להוביל אתכם לביטוח חיים טוב במחיר של קורע לכם את הכיס.


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.