trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

2326 1

כיצד להימנע מכפל ביטוחי?

עושים סדר בביטוח, מדובר בחיסכון של אלפי שקלים בשנה

ניסים גיספן
מאת: ניסים גיספן ניהול חכם ביטוח ופיננסים

פורסם: 29.11.2018 15:48

כיצד להימנע מכפל ביטוחי?

כולנו מכירים את הביטוי מרוב עצים לא רואים יער, כך גם בנושא הביטוחים. לעיתים מרוב תשלומים היורדים בכרטיס האשראי או בהוראות קבע, אנו לא יודעים על אילו ביטוחים אנו משלמים בפועל, וייתכן כי קיים כפל ביטוחי עליו אנו משלמים מידי חודש, אולם לא נקבל פיצוי כפול במקרה של תביעה. רק לידע כללי, על פי הערכת משרד האוצר כ- 85% מכלל הציבור משלמים על ביטוח זהה פעמיים ואף יתרה מזאת - שלוש פעמים. חלקם רכשו ביטוח פרטי זהה לביטוח אותו מקבלים ממקום העבודה, חלקם נשבו בקסמיו של סוכן מכירות ממולח שמכר להם פוליסת ביטוח דרך הטלפון וחלקם עשו ביטוח 'שיהיה'.

הדבר מקומם לגמרי, הרי מצד אחד התשלומים נמוכים יחסית ואנו לא מייחסים אליהם חשיבות, ומצד שני ברוב הביטוחים אין פיצוי כפול, כלומר התשלום יהיה כפול אך בפועל הפיצוי יהיה ממקור אחד בלבד. אז מה עושים כדי להימנע מהכפל המדובר? הכל בכתבה הבאה!

עושים סדר מופתי בביטוח

ביצוע סדר בביטוחים הוא לא עניין של מה בכך, הוא דורש זמן ולא מעט ידע. אם תשכילו להבין שמדובר בחיסכון כספי של אלפי שקלים בשנה, תגלו כי שווה להשקיע את הזמן כדי לעשות סדר. מתקשים? תמיד תוכלו לפנות ליועצי ביטוח שיוכל למפות את הביטוחים ולעשות בהם סדר מופתי. מעבר לעניין של הכפל הביטוחי, ייתכן כי תגלו שכיסויים רבים אינם מתאימים לכם. חלקם ישנים ואינם רלוונטיים עוד וחלקם אינם מתאימים לאורח חייכם, כמו גם למצבכם הבריאותי. לדוגמה, ייתכן כי פוליסת אובדן כושר עבודה עבור אדם העוסק בתחום הבנייה, אינה מכסה באופן מידי, אלא רק לאחר כמה חודשים. הדבר אומר כי אותו עובד לא יקבל פיצוי על החודשים הראשונים, דבר שיכול להוות קריסה כלכלית, ולכן שווה להוסיף תשלום ולקבל פיצוי מהחודש הראשון.

בדיקה מקיפה של כיסויי ותנאי הפוליסה

בבדיקת כפל ביטוחי, תוכלו לגלות כי אולי קיימים כיסויים זהים בפוליסות שאינן תחת אותו שם. לדוגמה, ייתכן כי ביטוח החיים מכיל סעיף של פיצוי בעת אובדן כושר עבודה, ובכלל קיימת פוליסה נפרדת המכילה את אותם כיסויים. בכל מקרה, אם קיים כפל, ייתכן כי ביטול פוליסה אחת או הרחבת הפוליסה השנייה, תוכל לאפשר לכם לרכוש כיסויים נוספים ואפילו לחסוך בעלויות.

הזדמנות לבצע השוואות ולבדוק עלויות

בדיקת כפל ביטוחי תוכל לשפוך אור על מצב הפוליסות והתשלומים, ומאידך היא הזדמנות נהדרת לבדוק עלויות. התחרות הגדולה בין חברות הביטוח עושה רק טוב לצרכן, כיום אין צורך לגשת לסוכן הביטוח, משום שעל ידי כמה פעולות פשוטת תוכלו לקבל הצעת מחיר בקלות רבה. השוואות בין סוכני ביטוח אותם מציעה חברת TRUSTY היא נהדרת, כך תוכלו לחסוך כספים רבים בעת ביצוע ההשוואה. מה שחשוב כמובן הוא להשוות תפוח לתפוח ולבחור כיסויים ותנאים הזהים לביטוחים הקיימים מבלי לפגוע בתנאים.

לסיכום, בדיקת כפל ביטוחי היא חיונית עבור כולם, הרי אף אחד מאתנו לא יודע באמת מה מכילים תנאי הפוליסה והכיסויים השונים, מה גם שיש לא מעט סוגי ביטוחים, כאשר לכל אחד מהם יש תוספות והרחבות שונות שחלקן מתאימות לאורח חייכם וחלקם לא. בדיקה מקיפה תוכל לשפוך אור על הביטוחים ולאפשר לכם לחסוך בעלויות, ולא ליפול לבורות הפיננסית המוכרת.


האם המאמר עזר לך?
3עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.