trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

1736 1

איך לחסוך בביטוח בכמה קליקים

כל אחד מאתנו מחזיק במספר רב של ביטוחים. לא משנה האם מדובר בביטוח הדירה, ביטוח משכנתא, ביטוחים רפואיים לסוגיהם השונים, ביטוח חיים ועוד. כל הביטוחים הללו כמובן חשובים מאוד עבורנו, אולם יכול להי

מירב שילר
מאת: מירב שילר כתבת ביטוח טראסטי

פורסם: 06.03.2022 17:07

ביטוחים

הביטוחים הם אחד הדברים החשובים ביותר לכולנו. העתיד אף לא צפוי ואף אחד מאתנו לא יכול לצפות מה יקרה מחר. הביטוחים נועדו להגן אלינו בדיוק במקרים הללו שאותם לא צפינו מראש ולהעניק לנו את הסיוע הנדרש. כמובן שהביטוחים לא עושים את זה בהתנדבות ואנחנו משלמים סכומי כסף לא מבוטלים עבור כל אחת מפוליסות הביטוח שבה אנחנו מחזיקים.

השוואת ביטוחים

השוואת ביטוחים צריכה להיעשות ביחס לאותה החבילה. לעיתים ישנם שני ביטוחים בעלי אותו שם אולם בבחינה מעמיקה של הנתונים ניתן להבחין בקלות שאחד הביטוחים מקיף הרבה יותר, וכלן לא נכון לעשות השוואה בין הביטוחים הללו. ההשוואה צריכה להיערך בין ביטוחים שמעניקים לכם את אותה רשת סיוע. בנוסף, חברות שונות מציעות מחירים שונים עבור חבילות דומות, אולם לעיתים כיון שאתם עושים את כל הביטוחים שלכם באותה חברה אתם עלולים לשלם מחירים גבוהים על הביטוחים האחרים שלה. אל תפחדו לבחור מכל חברה את הביטוחים הטובים שלה. הפיצול הזה אולי קצת יאתגר אתכם מבחינה ביורוקרטית אבל בסופו של דבר הוא יחסוך לכם הרבה מאוד כסף.

הצעות מחיר

השוואת מחירי הביטוחים תוכל לעזור לכם לקבל סדר גודל על המחיר הנפוץ בשוק עבור חבילות ביטוח שונות, ולדבר הזה יש שני יתרונות מרכזיים. הדבר הראשון הוא שתוכלו לבקש מהחברות הצעות מחיר אטרקטיביות ולהתמקח אתן כיון שתדעו מה הגבול הסביר עבור אותה פוליסה. בנוסף, תוכלו לזהות חברות שמציעות מחיר שנמוך באופן משמעותי ממחיר השוק. במקרים הללו בדרך כלל כדאי לכם להתרחק מאותן החברות כיון שמחיר נמוך מידי מצביע על בעיה מסוימת. לא תמיד תוכלו לעלות על הבעיה הזו אבל בדרך כלל המחיר הזה לא יעשה לכן טוב בסופו של יום.

השוואת מחירים בקלות

אם פעם הייתם צריכים להתאמץ כדי לבצע השוואת מחירים בין ביטוחים, כיום ברשת אתם יכולים למצוא מידע רב שמאפשר לכם לבצע השוואת מחירים בקלות.

טראסטי - השוואת ביטוח

כדי לחסוך בביטוח בכמה קליקים, כל מה שאתם צריכים זה רק להיכנס לאתר של טראסטי.

באתר שלנו תוכלו למצוא השוואות בין כל סוגי הביטוחים שמוצעים על ידי מגוון רב של חברות ביטוח.

טראסטי מביאה עד אליכם את כל המידע ללא צורך להתאמץ לחפש אותו ברחבי הרשת. אז אם אתם באמת רוצים לחסוך בביטוח שלכם בצורה יעילה, כל מה שאתם צריכים זה פשוט להיכנס לטראסטי.

לסיכום

הכסף הרב שכולנו מוציאים על הביטוחים השונים, לעיתים אינו מוצדק כלל. חברות הביטוח מנצלות לא פעם את חוסר הידע של האזרח הקטן כדי לגבות מחירים גבוהים מאוד עבור פוליסות הביטוח השונות. באמצעות הרשת אתם יכולים לבצע השוואת מחירים בין ביטוחים שונים בצורה שתחסוך לכם הרבה מאוד כסף בלי להתאמץ בכלל.


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.