trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

1538 0

יושבים בבנק ורגע לפני קבלת הכסף צריכים לעשות ביטוח למשכנתא

רוצים ללמוד עוד על הנושא? טראסטי מספקת לך השוואת מחירי ביטוח משכנתא, כדי שתדעו איפה הכי משתלם לך לעשות אותו ובעיקר לא תשלמו הרבה כסף על הביטוח.

הדס לוי
מאת: הדס לוי כתבת מגזין טראסטי ביטוח משכנתא

פורסם: 29.04.2021 21:28

ביטוח משכנתא

אחרי שבדקתם ריביות והשוואתם מסלולי משכנתא וקיבלתם את הסכום המיועד לדירה החדשה שלכם נשאר לעשות עכשיו ביטוח משכנתא לדירה, ואתם מחויבים לעשות ביטוח משכנתא מחברת ביטוח והבנק בדיוק לוחץ עליכם שזה יהיה רק באמצעותו ואתם לא יודעים איך לבדוק ומה לבדוק והאם המחיר שאתם משלמים על הביטוח יקר או זול, ואיך להשוות את המחיר לפי המחיר שמציעים לנו בשנה הראשונה או לפי המחיר הממוצע או בכלל לבדוק כמה נשלן לאורך כל חיי המשכנתא והאם בכלל אפשר להוזיל את מחיר הביטוח של המשכנתא?

מה זה ביטוח משכנתא?

ביטוח משכנתא הוא סוג ביטוח שאנשים נדרשים לעשות כאשר הם לוקחים משכנתא מהבנק, לפי ההוראות של בנק ישראל. מטרת הביטוח היא להחזיר את החוב של המשכנתא לבנק במידה ולוקח המשכנתא נפטר או במידה ומתרחש אירוע הפוגע בדירה. ישנם שני סוגים של ביטוחי משכנתא. - ביטוח חיים למשכנתא: ביטוח ריסק שמהווה כיסוי לחיי לוקחי המשכנתא. במקרה של מוות, יופעל הביטוח והגורם המבטח ישלם לבנק את יתר החוב של המשכנתא. - ביטוח דירה למשכנתא: ביטוח שמהווה כיסוי למבנה של הנכס הנרכש. הביטוח מגן בפני סכנות כמו רעידת אדמה, נזקי מזג אוויר או שריפה. אם נגרם נזק לדירה כתוצאה ממקרים המבוטחים על ידי החברה, יופעל הביטוח והגורם המטבח יעביר לבנק סכום שיכסה את החוב של המשכנתא.

כמה עולה ביטוח משכנתא?

עלות ביטוח המשכנתא נקבעת לפי מספר נתונים שונים ושקלולם, כך שאין מחיר אחיד והתעריפים משתנים בהתאם לכל אדם. ישנם גורמים המשפיעים על עלות הפרמיה כמו: - עישון: כל אדם מעשן משלם תעריף גבוה יותר. לכן חשוב לעדכן את חברת הביטוח במידה והפסקת לעשן, על מנת להקטין את הפרמיה. - סטטוס בריאותי: אנשים בעלי מחלות או בעיות בריאותיות קשות צריכים לשלם תעריף גבוה יותר של ביטוח. במידה והחלמת תוכל ליצור קשר עם חברת הביטוח ולהוביל להורדה בתעריף. - גיל: הפרמיה גבוהה יותר ככל שגיל המבוטח גבוה יותר.

למה חשוב לבצע השוואת ביטוח משכנתא?

ביטוח משכנתא יכול להוות הוצאה גדולה ומשמעותית לאורך זמן וחשוב לוודא שאתה משלם את התעריף הזול ביותר שאתה יכול. תוכל לבדוק את התעריף שמקובל לדרוש באמצעות מחשבון השוואת ביטוח משכנתא משרד האוצר שהוקם לפני מספר שנים. מחשבון ביטוח משכנתא זה מסייע ללקוחות להשוות בין המחירים שמציעות חברות הביטוח השונות, וכך לעזור להם לחסוך בעלויות, יחד עם זאת המחיר המוצג באתר רשון שוק ההון והביטוח הינו המחיר של חברות הביטוח ללא הנחות של הסוכנים כך שלמעשה המחיר שאתם רואים באתר של משרד האוצר הינו המחיר הגולמי של חברת הביטוח ולכן צריך לדעת שיש על המחיר הזה עוד הנחות רבות ומגוונות בכל חברה וחברה כך שכדאי להשוות מחירי ביטוח משכנתא לפני שממהרים לסגור ביטוח משכנתא בבנק.

ביטוח משכנתא בבנק ביטוח משכנתא השוואת מחירים – טראסטי

טרסטי מספקת מערכת אובייקטיבית אשר באמצעותה תוכלו לבצע השוואת מחירי ביטוח משכנתא באמצעות אלגוריתמים ייחודי שמחבר בין התעריפים של חברות הביטוח למאות סוכני ביטוח כך שתוכלו להשוות את התעריפים השונים על מנת שתגיע לתשלום של התעריף המינימלי. אנו לא ממליצים להיות שאננים, אלא להיות אקטיביים, לעשות השוואת מחירי ביטוח משכנתא, וכך לחסוך כסף בעתיד.

ביטוח משכנתא השוואה זה דבר הכרחי ומשמעותי עבור כל אדם, אל תוותרו על חשיבה כלכלית נכונה.


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.