trusty logo
trusty logo
1765 0

מהי פוליסת ביטוח בריאות?

פוליסת ביטוח בריאות מקנה כיסוי מלא במקרה של מחלות קשות ואירועים רפואיים שונים. אך גם למי שרוצה ליהנות מכיסוי רפואי ברמה הגבוהה ביותר ייהנה מביטוח זה. מה הפוליסה כוללת?

לירון  גרין
מאת: לירון גרין כתב מגזין טראסטי ביטוח

פורסם: 21.05.2019 18:51
פוליסת ביטוח בריאות – הסטנדרט החדש

כמו בכל תחום כיום, גם תחום הבריאות הוא משמעותי מאוד בחייהם של אנשים רבים, הרוצים לקבל את השירות הטוב ביותר במקרה של חולי. כמו בכל תחום בחיים, הסטנדרטים של האנשים עולים בצורה משמעותית, והם לא מוכנים להתפשר על שירות בינוני. המערכות הממשלתיות לא תמיד עומדות בקצב המהיר של הציבור ואין התאמה מושלמת בין השירות שהן נותנות לרצונות. ביטוח הבריאות הממלכתי בישראל הוא ביטוח בריאות בסיסי מאוד, והוא לא עונה על כל מכלול הבעיות הרפואיות של מבוטחיו. הטיפול הרפואי הניתן דרכו הוא בסיסי ואינו מקיף את כל המחלות. כל מי שמעוניין לקבל טיפול מקיף ורחב יותר ממה שהקופות ממנות, צריך לשלם יותר כסף (מה שנקרא ״ביטוח משלים״). אך במקרה של מחלה קשה או נדירה, ניתוחים מסובכים ותרופות יקרות, למבוטחים רבים לא יהיה מענה מספק דרך הקופות האלה, גם עם הביטוח המשלים. את הפערים בין הביטוחים ניתן להשלים בעזרת פוליסת ביטוח בריאות פרטית דרך חברות הביטוח השונות.

יתרונות משמעותיים בביטוח בריאות פרטי

למי שרוצה לקבל את השירות הטוב ביותר בתחום הרפואה, ורוצה לדעת שבמקרה הצורך הוא יוכל לממן את הטיפול הרפואי שהוא יזדקק לו, ייהנה מההגנה של ביטוח זה בשעת הצורך, ויוכל להרשות לעצמו טיפול רפואי מהדרגה הראשונה. מעבר לכך, הוא יוכל ליהנות ממגוון שירותים וטיפולים שונים לפי בחירתו האישית (החזרים על רפואה משלימה לדוגמה) ויכול לצפות לסטנדרט הגבוה ביותר של השירותים רפואיים שניתנים כיום בארץ. מכיוון שפוליסות הביטוח נבנות בסגנון מודולרי, שניתן להרכיב באופן אינדיבידואלי, יש יתרון ברור למי שיודע על עבר של מחלות במשפחה, שיש סיכוי כלשהוא שהוא יחלה בהן בעתיד, במיוחד אם מדובר על מחלות בהן יש צורך בהשתלות או בתרופות יקרות , אך עם זאת, יש לוודא שאין החרגות למחלות ספציפיות. הפיצוי המתקבל הוא פיצוי לכיסוי ההוצאות השונות כמו ניתוח, תרופות וכדומה.

מה הפוליסה כוללת?

כל חברת ביטוח מציעה את הפוליסות שלה, אך בגדול יציעו כולן את אותם התנאים. גם כאן יש לערוך השוואה מקיפה על מנת לקבל את ההצעה הטובה והמשתלמת ביותר. כדאי לדעת שמחיר הפוליסה משתנה בהתאם לכיסויים שנבחרו ומושפע מגיל המבוטח ומצבו הבריאותי בעת הביטוח. חברות הביטוח השונות מציעות כיסוי למקרים אלו בדרך כלל:
• החזר ומימון מלא של ניתוחים פרטיים בארץ או בחו״ל
• ביטוח להשתלות וטיפולים בארץ ובחו״ל
• ביטוח לתרופות שאינן כלולות בסל התרופות
• מימון בדיקות גנטיות
• רפואה אמבולטורית (התייעצויות רפואיות, כיסוי לבדיקות הריון ועוד)
• פיצויים כספיים בעת גילוי מחלה קשה

סוגי פוליסות ביטוח בריאות

פוליסות ביטוח הבריאות הפרטי מתחלקים למספר סוגי פיצויים שונים. סוג אחד הוא פוליסות שיפוי, המממנות הוצאות של טיפולים וניתוחים בארץ ובחו״ל, כמו השתלה. הסוג השני הוא פוליסות פיצוי שמקנות החזר כספי ומיידי בדרך כלל, במקרה של מחלה או אירוע רפואי כלשהוא, לפי מה שהוסכם בעת החתימה על פוליסת הביטוח. לכל אחת מהן יש יתרונות משלה, ומומלץ להיוועץ בסוכן הביטוח כדי להבין לעומק את התנאים של שני סוגי פוליסות אלה.

זקוקים לעזרה בחיפוש אחר ההצעה המשתלמת ביותר? אנחנו ב- Trusty מתמחים בהשוואת מחירי ביטוח בריאות ונשמח לסייע לכם למצוא את ההצעה המתאימה ביותר עבורכם.

האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.