trusty logo
trusty logo
2230 0

סוכן ביטוח? דווקא כן !

ביום שתצטרכו להפעיל את הביטוח תעדיפו לדבר עם היונים מהפרסומת או עם סוכן הביטוח שלכם

עדי נאור
מאת: עדי נאור כתב המערכת

פורסם: 07.03.2019 01:34
סוכן, דווקא כן ! אז מי באמת נותן לכם כיסוי...?

כולנו צחקנו מהפרסומות המשעשעות שחזרו וסיפרו לנו שלא כדאי לנו לממן סוכן, ואין ספק שמבחינת קריאייטיב, נעשתה כאן עבודה מצוינת. אבל עם כל ההערכה ליצירתיות, המומחיות שלנו היא בתחום הביטוח.
כל מי שבחר במקצוע זה, יודע שכמות הידע, המורכבות והניסיון הנדרשים על מנת להפוך לסוכן מורשה, מקצועי ומוביל, אינה מבוטלת. אז כאשר אדם מחליט לעשות ביטוח באופן ישיר, מול נציג שהוכשר בקורס בן שבועיים – מה זה אומר בעצם? מה מגשר על כל הפער המקצועי והידע, ואילו השלכות יכולות להיות לכך, בטווח הארוך?
די בהצצה קלה במסלול הלימודים, ההכשרה והאמנות להן מחויב סוכן ביטוח מורשה ומקצועי, כדי להבין שההיגיון הוא פשוט למדיי - כשמגיעים לעשות ביטוח בכל תחום שהוא, הידע הנרחב והמעמיק של סוכן הביטוח, הכרחי לביטחון שלך.

מיהו סוכן הביטוח...?

סוכן הביטוח הוא בעצם, המענה שלך בכל סוגיה, שינוי ובעיה שתצוץ. הוא מיומן בלייעץ וללוות אתכם מהפרטים הקטנים ביותר, ועד לקבלת החלטות משמעותיות ביותר, במקרה תביעה. ככזה, עליו לעבור מבחנים של משרד האוצר ושל הרשות לניירות ערך, בתום לימודים הנמשכים שנתיים וחצי, לכל הפחות. בנוסף, מחויב הסוכן להתנהל תחת הביקורת המחייבת של חוק חוזה ביטוח התשמ"א ושל חוק הפיקוח על עסקי הביטוח, או שרישיונו עלול להישלל ממנו.

הליווי המקצועי המובטח למבוטח

כמו בכל תחום בחיים, גם כאן, הדברים נמדדים כשדברים משתבשים. סוכן טוב יראה את האינטרס של הלקוח לנגד עיניו, וידע לתת לנו מענה אל מול חברות הביטוח בשעת המקרה, ולהציף בפנינו את הדברים מהותיים למשך חיי הפוליסה שלנו, שללא ידע מוקדם ומקצועי, לא נדע בכלל על קיומם ועל הצורך לשאול את השאלות המהותיות מבעוד מועד. התאמת הפוליסה הנכונה לך ביותר ע"י סוכן מנוסה, תוך הבנה ברזי עולם הביטוח, היכרות עם השפה והמושגים, והיכולת לראות ולהבין את המשמעויות החבויות בכל האותיות הקטנות- כל אלו עשויות למנוע הרבה מאוד נזק ועוגמת נפש, בעתיד המבוטח.

להיות בטוח שהכול בסדר

סוכני ביטוח עובדים עם מספר חברות, ומכאן יש להם יכולת לתת מענה ופתרון מתוך מנעד מוצרים רחב, מגוון כיסויים ופוליסות שונות, דבר העשוי להתבטא גם בחיסכון כספי. כמי שחי ונושם את התחום, יוכל הסוכן לזהות כפילויות מיותרות, לעדכן, להוסיף ולהוריד כיסויים בהתאם למצבים המשתנים של המבוטח, ושל תחום הביטוח. בנוסף, בזמן תביעה, לסוכן יש את הכלים, האפשרויות והיכולת לקבל מחברת הביטוח יותר ממה שיש בידו של לקוח הקצה להשיג, ובמקרים מסוימים אף להביא את חברת הביטוח לפעול לפנים משורת הדין,למען הלקוח.

שלם העולה על סך חלקיו

ביטוח הוא דבר מורכב, בייחוד כשזה מגיע לפוליסות חיים, בריאות, סיעוד ומרכיבים כגון אובדן כושר עבודה ועוד... כולנו מקווים שלא נזדקק לתביעות שכאלו, עם זאת, לדעת שיש את הכיסוי הנכון, המתאים ספציפית לצרכים שלנו, משפיע על איכות חיינו ועל תחושת הביטחון במהלך חיינו. בביטוחים אלה, הייעוץ וההכוונה של הסוכן הם קריטיים- חוות דעת מקצועית לגבי אורח החיים של המבוטח, הידיעה שהביטוח כולל את הכיסויים המקיפים ביותר, ויכולת מעבר בין חברות ללא פגיעה בפוליסה, כל אלו הם רק קצה הקרחון של ארסנל הפרמטרים שאיש מקצוע בעל ניסיון יבדוק עבורך, כדי שתוכל לדעת שהפוליסה שיש לך בידיים, יכולה להשאיר אותך בראש שקט.

האם המאמר עזר לך?
1עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.