trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

2412 0

לפני הזמנת הכרטיס תבדקו שיש לכם ביטוח נסיעות לחול

מדוע ביטוח נסיעות חשוב? כיום הדבר הראשון שיש לדאוג לו בתכנון נסיעות לחול זה ביטוח נסיעות. ניתן כאן כמה מהסיבות המרכזיות לכך.

סיוון רביד
מאת: סיוון רביד כתבת מגזין טראסטי ביטוח נסיעות

פורסם: 19.04.2021 19:36

ביטוח נסיעות

הורדנו מסכות ומתחילים להרגיש את החופש חוזר אלינו ואיתו גם מתחילים התוכניות לחופשות בחול. אם אתם מתכננים טיסה לחו"ל, הגיע הזמן להתחיל לחשוב גם על ביטוח נסיעות.

בעקבות וירוס הקורנה נעשו הרבה שינוים בביטוחי הנסיעות של חברות הביטוח השונות.

כיום אין ספק שזה אחד המרכיבים החשובים שיש לשים לב אליהם בנסיעה לחו"ל, בין אם אתם עושים את הביטוח אצל פספורט כארד, הראל ביטוח נסיעות או מגדל ביטוח נסיעות.

נסקור כאן את החשיבות של ביטוח חול ועל השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחול.

  1. קבלת עזרה בחו"ל אלפי ישראלים חווים בעיות כלשהן כאשר הם נופשים בחו"ל מדי שנה. רכישת כיסוי בחול מאחת מחברות הביטוח היא קריטית בעת נסיעה. אם אתה חולה או עובר תאונה בחו"ל, ביטוח נסיעות לחול יכול להבטיח שתקבל את הטיפול האיכותי ביותר ותוכל להיות מועבר חזרה הביתה או למתקן רפואי טוב יותר, במידת הצורך ללא דאגה לעליות הכרכות בכך.
  2. הגנה מפני עלויות רפואיות אם אתה זקוק לטיפול רפואי בזמן נסיעה, ייתכן שתישא באחריות לעלות הטיפול שלך אם אין לך ביטוח נסיעות. במדינות רבות, טיפול רפואי למבקרים יכול להיות יקר להפליא; עלויות האשפוז היומי בדרום מזרח אסיה עולות באופן קבוע על 800 דולר; עלות הפינוי הרפואי מארצות הברית נעה באופן קבוע בין 75,000 $ ל 95,000 $, ובמקרים קיצוניים, עד 300,000 $.
  3. קבלת תשלום מידי מחברת הביטוח כיום חברות ביטוח רבות מציעות החזר על כיסוי ביטוחי בחול, באמצעות כרטסי אשראי, או העברת באפליקציות השונות ובכל חברת ביטוח יש אמצעים לקבלת הכספים בעת השהיה בחול במקרה בו צריכים להפעיל את הביטוח.
  4. כיסוי שיבושים בטיול זה לא סוד שכשאתה נוסע, יש הרבה נסיבות שלא נמצאות בשליטתך. טיסות יכולות להתעכב או שתצטרך לחזור הביתה במקרה חירום.                                 ללא ביטוח נסיעות, שיבושים בטיול עלולים בסופו של דבר לעלות לך הון תועפות. במקרים רבים, אתה תאבד את הכסף שכבר שילמת, ותאלץ לשלם גם עבור הזמנות חדשות. חבילות של ביטוח נסיעות רבות יכסו אותך באירועים שאינם בשליטה שלך, כך שלא תצטרך לבזבז את הכסף שלך אם משהו משתבש.
  5. השוואת מחירי ביטוח נסיעות אחד הדברים שחשוב לעשות לפני רכישת ביטוח נסיעות הוא לבצע השוואת מחירים. בתקופת הקורונה מחירי ביטוח הנסיעות עלו בחברות השונות, כך שחשוב לבחור את התעריף הזול ביותר שמעניק לך את ההגנה המלאה ביותר. אם לדוגמה אתה צריך לרכוש ביטוח לארה"ב, כיוון שמדובר לרוב בנסיעות ארוכות יחסית, ביטוח נסיעות השוואה יכול לחסוך לך מאות ואף אלפי שקלים. אנו ממליצים לך לבחון אתרים של השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחול קורונה, על מנת להיות בטוח שמצאת את המחיר המשתלם ביותר. יש מגוון של אתרים כאלו באינטרנט והם יוכלו לסייע לך משמעותית.

האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.