trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

2850 0

מה זה עבר ביטוחי ואיך משיגים אותו

במקרים רבים לקוחות שרוצים לעשות ביטוח רכב בוחרים לעשות גם ביטוח חובה וגם ביטוח מקיף לרכב או אחד מהביטוחים.

דני בנדור
מאת: דני בנדור כתב מגזין טראסטי ביטוח

פורסם: 11.02.2021 18:24

ביטוח רכב אם אתם רוצים לעשות ביטוח רכב אתם יכולים לבדוק לגבי סוג הביטוח אותו אתם רוצים לבצע. במקרים רבים לקוחות שרוצים לעשות ביטוח רכב בוחרים לעשות גם ביטוח חובה וגם ביטוח מקיף לרכב או אחד מהביטוחים.

יש מספר פרמטרים כמו עבר ביטוחי שיכולים לגרום להוזלה משמעותית בעלות הביטוח, לכן חשוב להכיר את המונחים השונים ולבדוק לגבי העבר הביטוחי שלכם, אותו ניתן להוציא מהר הביטוח.

מה זה עבר ביטוחי?

במקרה שאתם רוצים לעשות ביטוח רכב אתם צריכים לעבור עם חברת הביטוח על מספר שאלות חשובות לצורך הצעת הביטוח הטובה ביותר. הסיבה לכך היא שחברת הביטוח רוצה לוודא מה בדיוק העבר הביטוחי שלכם. כאשר מדובר על עבר ביטוחי בעצם חברת הביטוח בודקת את התביעות שהגשתם על ביטוח הרכב ב 3 השנים האחרונות. חברת הביטוח מבינה שבמידה ואתם נהגים זהירים ולא הגשתם שום תביעה לביטוח ב 3 שנים האחרונות אתם נחשבים נהג זהיר ללא עבר ביטוחי. עבר ביטוחי כולל את גם הגשת תביעות ישנות יותר אבל לרוב חברות ביטוח מוודאות לגבי תביעות של ביטוח הרכב ב 3 השנים האחרונות.

איך מקבלים עבר ביטוחי?

אם אתם עברתם תאונות בשנים האחרונות והגשתם תביעה של ביטוח רכב אז התביעה נכנסת לעבר הביטוחי שלכם. במידה ומדובר על תאונה שהיא דרך צד ג' אז במקרים מסוימים לא תיחשב התביעה על העבר הביטוחי שלכם. בכל מקרה של תאונה חשוב לבדוק עם חברת הביטוח על הגשת התביעה ולבדוק לגבי התביעה של הביטוח כי במקרים מסוימים התביעה לא תיכנס לעבר הביטוחי שלכם. כיום ניתן להוציא את הדוח של העבר ביטוחי שלכם, אתר הר הביטוח מאפשר לך לקבל את המסמך בצורה פשוטה וללא צורך בחברת הביטוח שלכם.

האם עבר ביטוחי יכול להעלות את מחיר ביטוח הרכב?

במידה והגשתם תביעה של ביטוח רכב ב 3 השנים האחרונות אז היא תחשב לכם כעבר ביטוחי. במקרה של המחיר של ביטוח רכב אחד הפרמטרים החשובים ביותר שחברות הביטוח בודקות כדי לקבוע את עלות ביטוח הרכב הוא העבר הביטוחי. במקרה שהגשתם מספר תביעות ב 3 השנים האחרונות חברת הביטוח יכולה להעלות לכם את עלות ביטוח הרכב. הסיבה לכך היא שחברת הביטוח לוקחת מספר פרמטרים כאשר אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא לוודא שאתם נהגים זהירים ללא תביעות של ביטוח הרכב. במקרה של ביטוח רכב חשוב מאוד להבין שהעלויות יכולות להשתנות בין סוגי הביטוח השונים. חברות ביטוח לוקחות את כל הפרמטרים ויכולות לתת לכם מחירים שונים אם יש לכם עבר ביטוחי. אחד הדברים החשובים ביותר שחברת הביטוח רוצה לבדוק היא לגבי הפרמיה שלכם ולבדוק מה בדיוק כל הפרמטרים החשובים כדי לתת לכם את ביטוח הרכב.

האם יש שינוי בגלל עבר ביטוח במחיר הביטוח המקיף לרכב?

אם יש לכם עבר ביטוחי ב 3 השנים האחרונות אתם יכולים לקבל מחיר יקר יותר בביטוח הרכב. הסיבה לכך שגם בביטוח המקיף יש משמעות גדולה לעבר הביטוחי ולכן המחיר יכול להשתנות.

מה חשוב לעשות כדי להוזיל את מחיר הביטוח המקיף לרכב?

אם אתם רוצים להוזיל את העלות של ביטוח מקיף לרכב אתם יכולים לבדוק עם מספר חברות ביטוח על מה בדיוק המחירים שהם מציעות. הסיבה לכך היא שאם תבדקו מספר הצעות שונות אתם תגלו שהמחירים יכולים להשתנות בין החברות השונות לביטוח רכב.

במקרה שאתם עושים ביטוח רכב עם חברה שמציעה לכם גם ביטוח חובה וגם ביטוח מקיף אתם יכולים לבדוק האם מדובר בהצעה משתלמת.

חברות ביטוח יכולות לשנות את המחיר של ביטוח מקיף לרכב לפי מספר פרמטרים חשובים לכן אם אתם רוצים לקבל מידע נוסף על המחיר של ביטוח מקיף לרכב אתם יכולים ליצור איתנו קשר ולקבל את המידע החשוב ביותר.

חשוב לבדוק את כל התוספות שקיימות בכיסוי הביטוחי, כמו כיסוי ביטוח שמשות לרכב, כיסוי פנסים, חבילות גרירה וכל שירות של רכב חלופי בעת מקרה ביטוח. אם יש לכם עבר ביטוחי ללא הגשת תביעות ב 3 השנים האחרונות אתם יכולים לקבל הנחה במחיר של ביטוח רכב. חשוב מאוד לבדוק עם מספר חברות ביטוח מה בדיוק העלות של הביטוח ובעיקר מה כולל הביטוח כי במקרים מסוימים אתם יכולים לקבל את אותו המחיר בדיוק של ביטוח מקיף לרכב וחברות מסוימות יכולות להוסיף דברים נוספים לביטוח רכב שלכם.

אם אתם רוצים לקבל מידע נוסף על ביטוח מקיף לרכב אתם יכולים לבצע כבר עכשיו בדיקה של המחירים השונים ולהבין מה בדיוק האפשרויות שלכם.

אתם תגלו שאם אתם ללא עבר ביטוחי ב 3 השנים האחרונות גם תקבלו מחיר הרבה יותר טוב וגם תוכלו לבדוק על מספר הצעות שונות לביטוח רכב.

טרסטי השוואת מחירי ביטוח מציע לך הצעות ביטוח רכב מעשרות סוכני ביטוח מובילים שמתחרים עלייך הלקוח, לפני שעושים ביטוח רכב משווים ובודקים הצעות.


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.