trusty logo
trusty logo
3197 0

איך תוכלו לשלם פחות על הביטוחים שלכם בקלות ותוכלו לחסוך כסף

מחדשים ביטוח, נפגשתם עם סוכן ביטוח שהמליץ לעשות ביטוח חיים, החלפתם רכב ואתם צריכים לחדש את הביטוח, לא עושים ביטוח לפני שבודקים ומשווים מחירים

יעל ציפורי
מאת: יעל ציפורי כתבת מגזין טראסטי ביטוח

פורסם: 03.02.2020 19:15
השוואת ביטוחים – איך לשלם פחות על ביטוח?

מסתבר שפוליסת ביטוח, כמו כל מיני מוצרים פיננסיים אחרים, יכולה להיות שונה מחברת ביטוח אחת לאחרת. לכלול סעיפים שונים ולהיות מתומחרת גם בפערים של עשרות אחוזים. אז בואו ננסה לכלול במאמר זה מידע על השוואת ביטוחים ומה צריך לעשות כדי לשלם פחות על ביטוח? הדבר הראשון שצריך לעשות בעידן האינטרנט, זה להשוות בין הפוליסה שלכם לפוליסות אחרות ולברר כמה אתם משלמים, והאם תוכלו לקבל הצעה יותר זולה. אתם יכולים לחסוך כך אלפי שקלים.

פער של עשרות אחוזים בפרמיה בביטוחי חיים!

במאמר שהתפרסם השנה בגלובס עלה, עלה כי בהשוואה שנערכה לגבי כמה חברות ביטוח, התגלו פערים משמעותיים בפרמיות של ביטוח חיים בשיעור של עשרות אחוזים. מבדיקה לבדיקה עלה כי יש פרמטרים שונים מתחלפים בכל פוליסה, אבל למרות זאת- הבדל גדול ובלתי סביר. פרמיית ביטוח החיים עולה במהלך השנים והיא איננה קבועה. כך לדוגמה עלו הבדלים בין גברים מעשנים לנשים מעשנות בתחום של ביטוח חיים וכן בפרמיה המצטברת. אם מבוטח החליט בגיל מבוגר להצטרף לביטוח חיים, הוא ישלם פרמיות יותר גבוהות. בכל חברה עלה מחיר אחר. הסיבה העיקרית להבדל המשמעותי בפרמיות בין חברות זולות ליקרות, היא משום שלא כל חברות וסוכנויות הביטוח עדכנו את הפרמיות בפוליסות לפי טבלאות תוחלת החיים החדשות, אשר לוקחות בחשבון גם את העלייה בתוחלת החיים. זו מגלמת בתוכה ירידה בסיכון שכן, הסיכוי שהמבוטח ילך לעולמו עד תום הביטוח מסתבר קטן מאוד. לאור הממצאים, רשות ההון דרשה מחברות הביטוח, להציג לה מחירים חדשים של פרמיות, וזה אמור להוזיל משמעותית את פרמיות ביטוח החיים בכל החברות. ראו השוואת ביטוח חיים.

השוואת מחירי ביטוח בריאות- איך עושים את זה?

ביטוח בריאות פרטי, הוא ביטוח שאמור לתת כיסוי למבוטחים מעבר לכיסוי של ביטוח בריאות ממלכתי ושב"ן המוצעים במסגרת הביטוחים המשלימים. הוא עשוי להעניק פתרון למחלות כרוניות כמו גם אירועים פתאומיים של חולי במחלות קשות, נכות, אובדן כושר השתכרות ועוד. עולם ביטוחי הבריאות בארץ, כולל סוגים שונים של פוליסות בהרכבים שונים כאשר הסעיפים המרכזיים שבהם: ניתוחים בארץ ובחו"ל, השתלות, טיפולים רפואיים בארץ ובחו"ל, ביטוח סיעודי, תרופות מחוץ לסל הבריאות ועוד. אם יש לכם ביטוח בריאות פרטי ואתם רוצים לדעת על מה אתם משלמים ואם אתם משלמים יותר מדי, אתם מוזמנים להשאיר פרטים באתר ולקבל הצעות לפוליסות ביטוח עם הכיסוי הבריאותי לו אתם זקוקים, ראו .

היום לא עושים שום ביטוח מכל סוג, לפני שעורכים השוואת ביטוחים. זה קל, שקוף וזמין לכל אחד.

האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.