trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

1925 0

בדיקת תיק ביטוח יכולה לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים

פוליסת ביטוח היא מסוג האלמנטים בחיינו, שרובנו מעדיפים שלא לחשוב עליהם יותר מדי. הרי בסופו של יום מדובר בכלי שמטרתו להגן עלינו מפני אסונות וטרגדיות שיגרמו לכך שנצטרך להיעזר בחסדי חברות הביטוח.

יובל ביטון
מאת: יובל ביטון כתב מגזין טראסטי ביטוח

פורסם: 23.06.2019 20:49
הואיל וכך הם פני הדברים, רובנו פשוט משלמים מידי חודש את הפרמיות עבור הביטוחים השונים ומקווים שבזה יסתיימו הדברים.
כיוון שהפרמיה משולמת מדי חודש לאורך עשרות שנים, חשוב להבין כי גם הוזלה של עשרות שקלים בלבד, בסופו של דבר מובילה לחיסכון משמעותי. כל זה נכון במיוחד כשמדובר במבוטח המחזיק במספר פוליסות שונות. ועל אחת כמה וכמה כשמתברר במסגרת בירור קצר אך יסודי כי ישנה אפשרות להוזיל את הפרמיות השונות לא בעשרות שקלים, אלא במאות.

אין תיק אחד דומה למשנהו

לכל אדם יש את הצרכים הביטוחיים שלו ולכן אין תיק ביטוח אחד דומה למשנהו. אם נבחן למשל את תיק הביטוח של אדם בן 60 הנמצא סמוך לגיל הפרישה ונשווה אותו לתיק ביטוח של צעיר בן 30 שזה עתה רכש דירה, נגלה הבדלים עצומים. לכל אחד יש את הרצונות העתידיים שלו ואת היכולות הפיננסיות העכשוויות שלו, לכל אחד חשובים דברים מסוימים וכל אחד מחזיק בתפישה שונה בנוגע לסיכונים. ולמרות כל זה, ניתן עדיין לדבר על תיק ביטוח אופטימלי. בכל זאת ניתן לשרטט בקווים כלליים את התיק המתאים ביותר לכל מבוטח ומבוטח. כך לדוגמה ניתן לומר כי תיק ביטוח אופטימלי הוא תיק שנבחן לעומק על ידי אנשי מקצוע. באותה הנשימה ניתן להמשיך ולומר כי תיק ביטוח אופטימלי הוא כזה שלא מכיל כפל ביטוח מיותר. תיק אופטימאלי הוא כזה שדמי הניהול בפוליסות השונות הכלולות בו הם דמי הניהול המינימאליים שניתן להגיע אליהם ושכל הכיסויים שהיו קיימים בו בעבר, שודרגו לכיסויים העדכניים ביותר.

אז מאיפה מתחילים?

בשלב הראשון עליכם להבין אילו פוליסות ביטוח רשומות על שמכם. תופתעו לגלות כי מדי יום ביומו אזרחים רבים בישראל מגלים כי ישנן פוליסות על שמן שכלל לא היו מודעים לקיומן. כך לדוגמה יכול להיות שאדם יבוטח בביטוח מנהלים במסגרת העבודה שלו ולאחר שיחליף עבודה, הפוליסה שבה בוטח עדיין תמשיך להתקיים. כדי לעשות סדר בדברים ועל מנת שכל אזרח יוכל לדעת בדיוק אילו מוצרי ביטוח רשומים על שמו, הביאה לעולם רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון של משרד האוצר, את "הר ביטוח". "הר ביטוח" הוא כלי דיגיטלי המאפשר לכל אזרח בישראל לבצע חיפוש מהיר ולאתר את כל מוצרי הביטוח הרשומים על שמו מכלל חברות הביטוח בישראל (כל עוד הם בתוקף כמובן). מוצר ביטוח, למען הסר ספק, הוא כתב שירות בענפי הביטוח השונים (ובכלל זה ביטוח בריאות, ביטוח חיים וביטוח כללי) או פוליסת ביטוח. באמצעות "הר הביטוח", ניתן לחפש ביטוחים לא רק על שמכם אלא גם על שם קרוב משפחה שהלך לעולמו. כל מה שיש לעשות כדי לקבל מידע מדויק בנוגע למוצרי הביטוח הרשומים על שמכם זה להזין את מספר הזהות, את תאריך ההנפקה של תעודת הזהות, לציין אם עזבתם את הארץ בשלוש השנים האחרונות והאם הונפק לכם דרכון בשלוש השנים האחרונות ובזה מסתיים הסיפור. כדי לקבל מידע בנוגע למוצרי ביטוח הרשומים על שמו של קרוב משפחה שהלך לעולמו, יש להקליד בנוסף את מספר הזהות של הנפטר ואת תאריך הפטירה שלו.

מה השלב הבא?

לאחר שתקבלו מידע מדויק בנוגע לתמהיל התיק שלכם, תוכלו לעבור לשלב הבא, שיוביל אתכם בדרך המלך לחיסכון. בשלב הבא אתם מוזמנים להשתמש בשירות האיכותי של אתר TRUSTY, המהווה זירת ביטוח דיגיטלית במסגרתה פועלים סוכני ביטוח רבים ביותר. באמצעות האתר ניתן בהליך קצר ומהיר לקבל הצעות מחיר ממגוון עצום של סוכני ביטוח לכל סוגי הביטוחים הקיימים. אתר טראסטי למעשה מרכז את כל המידע הדרוש לכם כדי לקבל החלטה מושכלת ולבחור את ההצעה המשתלמת ביותר. סוכני הביטוח החברים באתר, מדורגים מדי יום ביומו על ידי הגולשים שעושים בו שימוש. בין היתר תוכלו לקבל מידע על שנות הוותק שלהם בתחום, על תחומי העיסוק שלהם, על איכות השירות ועוד.

לפיכך אתר TRUSTY יכול לסייע לכם רבות ולא רק בכל הקשור להוזלה של תשלום ביטוח.

בדקו עוד היום את תיק הביטוח שלכם ועשו את הצעד הראשון בדרך לחיסכון של עד עשרות אלפי שקלים לאורך תקופת הביטוח. בהצלחה!

האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
1לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.