trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

2929 2

למה ביטוח תאונות אישיות נחוץ?

ביטוח תאונות אישיות מגן מפני אירועים לא צפויים העלולים לקרות ברחוב, בבית או בטיול. למי שרוצה להיות בכל עת מוגן, יכול להיות שהביטוח הזה הוא בדיוק בשבילו. אך באיזה מקרים חל הביטוח?

רונית פז
מאת: רונית פז כתבת מגזין טראסטי ביטוח

פורסם: 21.04.2019 16:08

מה זה ביטוח תאונות אישיות?

ביטוח תאונות אישיות הפך בשנים האחרונות לפופולרי מאוד ונכנס למודעות יותר ויותר. מטרתו העיקרית של ביטוח זה הוא לספק הגנה כלכלית למבוטחים במקרה של כל מיני תאונות, קטנות או גדולות, היכולות להיגרם כתוצאה משלל סיבות שונות. תאונות יכולות להיגרם בכל עת: אם בסביבת הבית במקרה של שיפוצים שגרתיים, ברחוב, כתוצאה מנפילה עקב חוסר תשומת לב של רוכב באופניים או החלקה, כתוצאה מכוויה במהלך הבישולים בבית, כתוצאה משבר הנגרם ממשחק כדורסל עם החברים בשכונה, או אפילו במהלך טיול סקי שגרתי לחלוטין בהרי האלפים בחורף. גם תאונות לא משמעותיות יחסית עלולות לגרום להשבתה כללית, ויכולים לגרום להיעדרות של מספר חודשים מהעבודה. למקרים כאלו ניתן לקבל פיצוי מחברת הביטוח, שמתקבל באופן חד פעמי ויכול לסייע כלכלית למספר חודשים ובזמן השיקום והתאוששות.

למה מומלץ לעשות ביטוח תאונות אישיות?

גם אם ישנם ביטוחים שונים כמו אובדן כושר עבודה, בביטוח תאונות אישיות ישנו כיסוי למקרים בהם ביטוחים אלו אינם תקפים. הביטוח מכסה תאונות ללא הסתייגות, במהלך כל השנה. במקרה כזה יתקבל פיצוי כספי שמאפשר לאדם הפצוע אפשרות להשתמש בכסף זה לפי הצורך ועד שיחלים מפציעתו, וזאת עם שקט נפשי מבלי לחשוב על הפן הכלכלי. עם זאת, זהו ביטוח שיש לשקול את נחיצותו ולהשוות את מחיר הפרמיה מול ההחזרים שצפויים לקבל במקרה של תאונה. במידה ואין חסכונות המספיקים להחזיק את המשפחה לתקופת זמן של מספר חודשים, ייתכן וביטוח כזה הוא חיוני. עם זאת, יש לברר תוך כמה זמן יתקבלו הכספים מהביטוח, ואיזה מסמכים רלוונטיים צריך להעביר לביטוח כדי לקבל את הכסף.

עלויות והשוואות מחירים

ביטוח תאונות אישיות הוא ביטוח בו יש שוני גדול בין חברות הביטוח השונות, גם במחיר הפרמיה, וגם בביטוח עצמו והתנאים שלו. מסיבה זו, למי שמתעניין בביטוח כזה, מומלץ לעשות השוואה בין הביטוחים השונים אותן מציעות החברות השונות על מנת לקבל את ההצעה הטובה ביותר, עם ההחזר הכספי גבוה ביותר. בשום פנים ואופן אין לחתום על הפוליסה מבלי לבדוק בצורה קפדנית מה הם תנאי הביטוח – ובאיזה סוגים של תאונות הם תקפים. יש לברר מול סוכן הביטוח תוך כמה זמן יתקבל הפיצוי וזאת על מנת למנוע עוגמת נפש במקרה ובאמת תזדקקו לכסף. עם זאת, יש כמובן להימנע מכפל ביטוחים, ולבדוק האם יש בידיכם כבר ביטוח דומה שאתם כבר משלמים עליו, על מנת להימנע ממצב בו אתם משלמים יותר מדי.

מה עוד כדאי לדעת?

ביטוח תאונות אישיות, בניגוד לביטוחים אחרים, הוא ביטוח שתקף גם בחו״ל (שימו לב שביטוח זה לא מחליף את הצורך בביטוח נסיעות), כך שתאונות שנגרמו במהלך החופשה, יוכרו על ידי הביטוח ותהייה אפשרות לקבל פיצויים. אחד היתרונות בביטוח זה, הוא האפשרות להתאים את הביטוח באופן אישי לכל מבוטח, מה שמאפשר גמישות רבה למבוטח, גם בבחירת הפיצויים. לדוגמה, אם יש אדם שרוכב על אופני רכיבה באופן קבוע בכבישי הארץ, ויודע שהוא חשוף לסיכונים, הוא יוכל להגדיר סיכון זה בפוליסה שלו.

זקוקים לעזרה בחיפוש אחר ההצעה המשתלמת ביותר? אנחנו ב- Trusty מתמחים בהשוואת מחירי ביטוח ונשמח לסייע לכם למצוא את ההצעה המתאימה ביותר עבורכם.

האם המאמר עזר לך?
5עזר מאוד
2די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.