trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

2006 0

מבולבלים מכספי הפנסיה? הכירו את המסלקה הפנסיונית-

המקום בו תוכלו למצוא את כספי הפנסיה שלכם בכל חברות הביטוח

יעל חלפון
מאת: יעל חלפון יעל ביטוחים בע"מ

פורסם: 18.02.2019 10:17

מבולבלים מכספי הפנסיה? הכירו את המסלקה הפנסיונית

"מסלקה פנסיונית" - אומנם אין לה שם סקסי, אבל היא זאת שמאפשרת לכם לדעת היכן נמצאים כספי הפנסיה שלכם, מי מנהל את חיסכון הפנסיה, היכן הכסף מושקע וכמה עמלות ודמי ניהול אתם משלמים על התענוג.

המונח פנסיה מוכר היטב לכולנו. כבר מגיל צעיר אומרים לנו לחסוך כספים לפנסיה כדי שנוכל לחיות בכבוד ביום הפרישה. יחד עם זאת, רבים אינם יודעים בפועל נתונים אודות החיסכון, כגון כמה כספים קיימים וכו'. ולכן, משרד האוצר יזם פרויקט המאפשר קבלת מידע מלא לגבי כלל הביטחונות הפנסיונים של כל אחד מאתנו. אופציה זו נהדרת עבור אנשים אשר החליפו מספר עבודות בחייהם והם מעוניינים לדעת כמה כספים הם חסכו והיכן, כמו גם עבור עצמאים המעוניינים לדעת מידע נוסף אודות החיסכון הפנסיוני.

מערכת הסליקה הפנסיונית הינה תשתית טכנולוגית ובה מרוכז כל המידע אודות החיסכון הפנסיוני שלכם. נכון, לא תמיד מה שבא לנו זה לדבר ולחשוב על פנסיה, אבל די להרגיע את עצמנו או את ההורים שלוחצים ובכלל תמיד כדאי לבדוק. המערכת הידידותית מאפשרת לנו לקבל מידע, לבצע פעולות שונות ולהעביר כספים במוצרי ביטוחי החיים, הפנסיה והגמל. העברת המידע דרך הפלטפורמה נעשית באופן מהיר ביותר וכיום המידע זמין בין כ-100 חברות ביטוח ובתי השקעות בארץ.

בקיצור חברים, במקום להתקשר ולברר היכן הכספים, או לפשפש בערמת המכתבים מחברת הביטוח, תוכלו לראות את כל המידע באופן מרוכז. במסלקה הפנסיונית תוכלו לקבל מידע מכל החברות; אילו סכומים צברתם במשך השנים, לדעת את גובה דמי הניהול, אילו כיסויים ביטוחים יש לכם ומה התשואות שלכם.

אגב, אפשר גם לחסוך כסף... פשוט תענוג. בנוסף לקבלת מידע עשיר במסלקה, תוכלו לבצע פעולות בחיסכון הפנסיוני שלו באופן פשוט, זול ואמין.

השימוש במסלקה הפנסיונית ההיא ממש ידידותית ומונה כמה שלבים פשוטים:

הרשמה - השלב הראשון הוא הרשמה למערכת באמצעות האתר. לאחר מילוי הפרטים תקבלו קוד אימות שיאפשר לכם להיכנס למערכת.

בקשה – בשלב הבא יהיה עליכם לבקש בקשה לאיסוף מידע, שאותה תוכלו לבצע באמצעות קוד האימות, והגשת בקשה לקבלת מידע על כל החסכונות הפנסיוניות שלכם. הבקשה מועברת באופן מידי לכל חברות הביטוח, הפנסיה והגמל והרי לכם הנתונים (הבקשה כרוכה בתשלום).

קבלת המידע – לאחר הגשת הבקשה, תוכלו לקבל תוך מספר ימים תשובות מחברות הביטוח. במידה וחברה מסוימת גילתה כספים, תקבלו את כל הפרטים הרלוונטיים אודות החיסכון כגון סכום שנצבר, גובה עמלות ניהול וכו'. בסופו של דבר, כל המידע הרלוונטי יוצג במקום אחד בצורה מרוכזת וידידותית. זה הזמן כמובן לבצע השוואות בין הביטוחים ואולי למצוא דמי ניהול זולים יותר.

כלי נוסף שיוכל להיות לכם לעזר – אם אינכם מעוניינים לבצע את התהליך באופן עצמאי, באפשרותכם להעניק ייפוי כוח למומחה פנסיוני מטעמכם שיוכל להעניק לכם מידע מדויק וגם תמונה מלאה על החסכונות מתקופות שונות בחייכם.

 


האם המאמר עזר לך?
1עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.