trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

3114 1

הר הביטוח, לא סתם הר

לא צריך לטפס גבוהה כדי לדעת איפה הביטוחים שלכם, ואילו פוליסות אתם מחזיקים

אביב פרידמן
מאת: אביב פרידמן כתב מגזין טראסטי ביטוח

פורסם: 29.10.2018 13:34

החיים שלנו מלאים בסכנות – מחלות, תאונות דרכים, פציעות עבודה ועוד צרות שאף אחד מאיתנו לא מאחל לעצמו.
כולנו מנסים כמיטב יכולתנו להמנע מצרות כאלה, אך בנוסף נראה כי רבים שוקלים לבטח את עצמם מפני האפשרויות הביטוחיות העומדות לרשות כל אחד מאיתנו הן רבות – ביטוח בריאות, ביטוח דירה, ביטוח חיים, רכב או עסק, אובדן כושר עבודה – קל מאוד ללכת לאיבוד בין כל סוגי הביטוחים השונים ולא להצליח לעקוב או לזכור אילו ביטוחים עשינו כבר ואילו לא. בנוסף, תנאי פוליסות ביטוח עשויים להשתנות כל הזמן, כך שייתכן שבין כל הביטוחים השונים יש לכם פוליסות ישנות שאתם כבר לא צריכים, או שאתם יכולים לשפר מאוד את תנאיהן.

ישנו כלי אחד שיכול לרכז עבורכם את כל האינפורמציה לגבי כל פוליסת ביטוח שיש לכם, גם אם כל אחת מהן נעשתה דרך חברה או סוכנות ביטוח אחרת – הר הביטוח.

 


מה זה הר הביטוח ואיך תוכלו להשתמש בו לטובתכם?

הר הביטוח הוא כלי אינטרנטי שפותח על ידי רשות שוק ההון והביטוח ונמצא באתר האינטרנט של משרד האוצר- https://harb.cma.gov.il/ . מדובר בעצם במנוע חיפוש, שמייצר שאילתא מול כל חברות הביטוח בישראל עבור הנתונים האישיים שלכם ומוצא את כל פוליסות הביטוח שלכם, מכל חברה שבה אתם מבוטחים כיום, ואת כל הפרטים והמידע לגביהן. ממש כמו הר הכסף, כלי דומה של משרד האוצר לחיפוש חשבונות בנק וחסכונות פנסיה, גם הר הביטוח נועד 'לעשות קצת סדר בבלגן' ולאפשר לכל מבוטח להכיר ולדעת על מה הוא משלם לחברת הביטוח שלו.

בעמוד החיפוש של הר הביטוח תתבקשו להזין את מספר תעודת הזהות שלכם ותאריך הנפקתה תשאלו עוד 2 שאלות לצורכי אבטחה, ולאחר מכן ותקבלו פירוט של כל פוליסות הביטוח שברשותכם על פי שלוש קטגוריות – ביטוח בריאות, ביטוח חיים וביטוח כללי (בו תמצאו ביטוחי דירה, רכב, עסק וכדומה). הר הביטוח מאפשר לכם לוודא שאין לכם ביטוח כפול בתחום מסוים, וכך להיות בטוחים שאתם לא משלמים כפול.

שימו לב כי כיום יש לא מעט אתרים המתחזים לדבר האמיתי, במטרה להציע לכם לעשות ביטוחים חדשים ומיותרים, ולכן שימו לב שהינכם נמצאים באתר של הרשות.

לאחר שקיבלתם את כל האינפורמציה, אתם יכולים קודם כל להבין כמה אתם משלמים כיום ועל מה, ולבדוק אם יש בפוליסות הביטוח שברשותכם סעיפים שכבר לא רלוונטיים לגביכם ושאתם יכולים לוותר עליהם ובהמשך לכך, לשלם פחות. התוצאות שתקבלו בהר הביטוח גם יבהירו לכם איזו פוליסה נעשתה באיזו חברה, ומול מי אתם יכולים לבדוק מחדש את תנאיה.

דבר נוסף שכדאי לעשות, אפילו לפני הפנייה לחברות בהן אתם מבוטחים, הוא לערוך סקר שוק בין ההצעות של חברות ביטוח אחרות. כשיש ברשותכם מידע על הפוליסות שמציעים המתחרים, תוכלו להגיע למשא ומתן מחודש עם החברה שלכם כשאתם בעמדת יתרון. בהר הביטוח יש לכם מחשבונים לסוגי הביטוח הנפוצים באמצעותם תוכלו להשוות תעריפים.

השוו מחירי ביטוח זה יחסוך לכם המון כסף

כיום יש אתרים שבהם תוכלו להכניס את הנתונים של הפוליסות שלכם ומיד לקבל השוואה של מחירי הביטוח שלכם, לדוגמא בביטוח חיים, בו אתם מבוטחים על סכום לכיסוי, אין שום מורכבות בביטוח הזה וכל שעליכם לדעת כמה אתם משלמים על איזה גובה כיסוי. 

בטרסטי תוכלו לקבל תמונה רחבה ולקבל עשרות הצעות ביטוח על אותו הביטוח שלכם כיום.

 

ביטוחים של קרובים שנפטרו

מוות של אדם קרוב הוא תמיד אירוע מצער, כאשר לצד הצער, סיטואציה זו מצריכה לא פעם גם התמודדות עם שלל נושאים בירוקרטיים. על ידי שימוש במנוע החיפוש של הר הביטוח, תוכלו להבטיח שלפחות את בירור הביטוחים על שמו של האדם שנפטר תעשו בצורה מהירה ויעילה. המערכת תבקש מספר תעודת זהות ותאריך פטירה, ותאפשר לכם לקבל את כל האינפורמציה על פוליסות ביטוח פעילות של הנפטר, ולפנות לחברות הביטוח על מנת שיפסיקו את החיובים.


האם המאמר עזר לך?
1עזר מאוד
1די עזר
0לא כל כך
1כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.