trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

134 0

איזה ביטוח נסיעות לחו"ל הוא המומלץ ביותר בשוק הביטוח ?

טיסה לחו"ל היא בדרך כלל חוויה מעניינת ומרגשת מכל הבחינות, אך יש לקחת בחשבון סיכונים מסוימים שבארץ אנחנו לא רגילים לחשוב עליהם

אירית כהן כתבת מגזין טרסטי
מאת: אירית כהן כתבת מגזין טרסטי

פורסם: 10.03.2024 17:30

בפרט, מקרים של מחלות או פציעות, אשר יכולים לקרות לכל אחד ובכל זמן ומקום, הביטוח בריאות הממלכתי שיש לכל האזרחים בישראל לא תקף מחוץ לגבולות המדינה ואנו עלולים להיכנס למצב בו ניאלץ להתמודד עם חשבונות גבוהים במיוחד. ביטוח נסיעות לחו"ל הוא כמובן הפתרון המתבקש, היעיל וההגיוני ביותר בו מצטייד כמעט כל מי שיוצא את גבולות הארץ. בחירה מושכלת בביטוח המשתלם והמתאים ביותר עבורנו יבטיח לנו גם ראש שקט במהלך השהייה בחוץ לארץ, וגם כיסוי מלא ומקיף ובמחיר הטוב ביותר שבנמצא.

השוואת מחירים מקיפה ודירוג של חברות הביטוח – הביטוח הבטוח

חברות הביטוח השונות מציעות פוליסות מעט שונות של ביטוח נסיעות לחו"ל, שונות הן בתעריף היומי ובסוג/היקף הכיסויים הנכללים והן ביחס והשירות שמקבלים הלקוחות מחברת הביטוח בעת הצורך.

לכן, על מנת למצוא את הביטוח הטוב, המתאים והמשתלם ביותר ספציפית עבורכם, כדאי לערוך השוואת מחירים מקיפה ומעמיקה בין האפשרויות השונות העומדות בפנינו.

במקום לעבור חברת ביטוח אחת אחרי השנייה ולנסות לקבל מכל אחת הצעת מחיר עבור הנסיעה המתוכננת שלכם, קל ויעיל הרבה יותר להיכנס לפלטפורמה ייעודית המתמחה בתחום זה – ביצוע השוואות מקיפות עבור ביטוחים, ובפרט ביטוחי נסיעות.

"שוק הביטוח" הוא אתר המתמחה בדיוק בתחום זה, ומציע לערוך עבורכם השוואה וסקר שוק מהיר ומקיף בין כל חברות הביטוח השונות, עבור ביטוח הנסיעות הספציפי לו אתם נדרשים ובהתאמה אישית.

הביטוח מציג הצעות מחירים מעל 7 חברות ביטוח שונות ביניהם גם ביטוחי הנסיעות של קופ"ח מכבי וכללית (חברת הביטוח כלל) וביטוחי נסיעות של חברות האשראי (חברת הראל) כך שאם אתם מחפשים ביטוח נסיעות לחו"ל השוואת מחירים מומלץ לבדוק הצעות גם באתר שוק הביטוח, מעבר להשוואה מחירים עצמה שמבצע אתר זה, ניתן למצוא במסגרתו גם את "הביטוח הבטוח" – מערכת דירוג ביטוח נסיעות לחו"ל המדרגת את חברות הביטוח השונות על פי ביקורות המתקבלים מאינספור מבוטחים קודמים אשר רכשו ביטוחי נסיעות מחברות אלו.

השילוב של השוואת המחירים בהתאמה אישית יחד עם דירוג החברות המתבסס על נתוני אמת וטיפים מהמומחים של שוק הביטוח מעניק לנו את הסיכוי הטוב ביותר למצוא ולרכוש בחכמה את פוליסת ביטוח הנסיעות המתאימה והמשתלמת ביותר מבחינתנו. דירוג על פי תמורה, שירות ותשלום תביעות בפועל הדירוג שמציע "הביטוח הבטוח" במסגרת שוק הביטוח, מבוסס על שלושה פרמטרים עיקריים אשר בנוגע אליהם נשאלים הלקוחות שכבר רכשו את ביטוח הנסיעות בשנים האחרונות –

תמורה: אילו כיסויים כלולים בפוליסה ומהו היקפם הכולל, ביחס לעלות הפוליסה עצמה. פוליסות שונות של ביטוחי נסיעות נבדלים ביניהם בסוג והיקף הכיסויים הניתנים, וזו נקודה שחשוב לתת עליה את הדעת מבעוד מועד.

שירות וחוויית לקוח: במידה ונאלצו להפעיל את הביטוח (או גם במקרה של שאלות ובקשות, למשל) – מה הייתה חוויית הלקוח? עד כמה השירות היה מסור, אדיב ומקצועי?

טיפול בתביעות: במקרים בהם הופעל הביטוח - כיצד פעלה ותפקדה חברת הביטוח? כיצד ולאחר כמה זמן היא שילמה את התביעה? האם עשתה בעיות ללקוחות ביקשה מסמכים נוספים או שמה טיפלה בתביעה בצורה טובה ומהירה?

על פי שלושת הקריטריונים העיקריים האלו (ובצירוף השוואת המחירים המעודכנת), ניתן לקבל תמונה טובה ואמינה יחסית בנוגע לביטוח הנסיעות הספציפי שכדאי שתרכשו.

טיפים מהמומחים לביטוח נסיעות בשוק הביטוח כאמור לא כל הביטוחים זהים, השוני בניהם יכול להיות בכיסוי עצמו לדוגמא אם הכיסוי לכבודה כולל גם כיסוי לאיתור מזוודה ובגובה הכיסוי לדוגמא גובה הכיסוי להוצאות רפואיות לחולים כרוניים וגם השתתפות עצמית לכיסויים השונים, בשוק הביטוח ניתן לראות את כל היתרונות והחסרונות של הביטוח נסיעות השונים שהמוקדנים בחברות הביטוח לא יגידו לכם אף פעם, פשוט נכנסים לטיפים של המומחה יהודה קציר וקוראים על היתרונות והחסרונות של הביטוח שבחרתם.

והכי חשוב תהנו בחו"ל את הדאגות תשאירו לשוק הביטוח, הכתבה נכתבה בשיתוף עם המומחים לביטוח נסיעות של שוק הביטוח


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.