trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

236 0

ביטוח נסיעות פספורט קארד

פספורט קארד היא חברת ביטוח לטסים לחו"ל שהוקמה במטרה להעניק כיסוי ביטוחי באופן מיידי, ללא המתנה ותוך שימוש באמצעים נגישים הזמינים למבוטחיה 24/7, הכוללים: כרטיס אשראי ייעודי לתשלום מיידי, שירות

אירית כהן
מאת: אירית כהן כתבת מגזין טרסטי

פורסם: 28.01.2024 20:03

מה היתרון בביטוח נסיעות של פספורט קארד?

מבוטחי פספורט קארד נהנים ממגוון יתרונות על פני מבוטחים בחברות אחרון וזה כולל בין היתר - שירות מקיף 24/7, פיצוי מיידי והרחבות מיוחדות.

  1. כיסוי מיידי - דרך פספורט קארד ניתן לקבל פיצוי כספי מיידי על שירותי חירום למיניהם וגם על אובדן מזוודה, כך שלא תצטרכו לשלם להוציא מכספכם.
  2. כרטיס גיהוץ - בשונה מחברות ביטוח אחרות המזכות בפיצוי כספי רק בחזור לישראל, דרך פספורט קארד תקבלו כרטיס גיהוץ בעת ההרשמה, אליו פספורט קארד תטעין סכומי כסף משתנים בהם תוכלו להשתמש לצורך מתן שירותי חירום או אובדן של מזוודה, מבלי שתצטרכו להוציא מכיסכם!
  3. הסכם מול בתי מרקחת ורופאים - ע"י רכישת ביטוח פספורט קארד, תוכלו לקבל גישה למגוון בתי מרקחת ורופאים מומחים במדינת היעד וגם לקבל ישירות לאפליקציה סיכומי רופאים ומרשמים, שתוכלו בקלות להעביר לפספורט קארד בעת הנדרש.
  4. הרחבות מיוחדות - חשוב שתדעו שבפספורט קארד, שלא כמו בחברות המתחרות, ניתן לקבל מגוון כיסויים מורחבים שאינם נכללים במסגרת הפוליסה הבסיסית, כמו כיסוי לנשים בהריון, כיסוי על ביטול טיסה ואפילו הרחבה לבני הגיל השלישי - כי להנות אפשר בכל גיל.
  5. כיסוי אובדן כבודה - דעו שע"י רכישת פספורט קארד אתם זכאים לפיצוי כספי של עד 2,500$ בכל מקרה בו הכבודה שלכם אבדה או נגנבה.
  6. שירות לקוחות 24/7 - רק דרך פספורט קארד תוכלו לקבל שירות דרך מגוון רחב של אמצעים, הכוללים בין היתר ע"י התכתבות בווטסאפ ושיחת טלפון חינמית (מטלפון נייח במדינת היעד) ממגוון יעדים בעולם וכל זה במסגרת שירות הניתן 7 ימים בשבוע ובכל שעות היממה!                                                                                                                        השיגו שירות עיכוב טיסה דרך פספורט קארד בחינם!               הטיסה איחרה בלמעלה מ - 90 דקות? ע"י רכישת פספורט קארד,  אתם זכאים לשירות 'עיכוב טיסה', המאפשר לכם להיכנס וליהנות מכניסה חינם למגוון טרקלינים מסביב לעולם! *שימו לב שהשירות מותנה ברישום מקדים באמצעות SMS למכשיר הסלולר או דרך כתובת מייל איתם נרשמתם.
  7. האם ביטוח פספורט קארד שווה את זה? תראו, בעיקרון אי אפשר לענות לשאלה הזאת מבלי לצאת משוחדים, מה שאנחנו כן יכולים להעיד הוא שפספורט קארד היא החברה היחידה שמספקת פיצוי מיידי במקרי חירום כמו אובדן כבודה או כל מקרה רפואי אחר הדורש פיצוי כספי ומכוסה בפוליסה שרכשתם מראש.

האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.