trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

551 0

איך נעשה את בביטוח הנסיעות הטוב ביותר בעולם

הנסיעה שלכם מתקרבת ועדיין מתלבטים על ביטוח נסיעות לחו"ל

נועה רביד
מאת: נועה רביד כתב טראסטי נסיעות לחול

פורסם: 26.09.2023 18:36

הנסיעה לחו"ל היא חוויה מרהיבה שמציעה לנו אפשרות לברוח משגרת היום-יום ולחוות את העולם בכל יופיו. אך, גם נסיעה פשוטה לחו"ל יכולה להיות חוויה מאתגרת במיוחד כאשר נתקלים חלילה לפני איומים פוטנציאליים כמו בעיות רפואיות, אובדן כבודה, או בעיות מזון. למעשה, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא כלי המבטיח את השקט והביטחון בזמן הנסיעה. במאמר הזה, נבחן לעומק סוגיות של ביטוחי הנסיעות לחו"ל, נחשוב על סיבות לרכוש ביטוח, ונעזור לך להבין את ההבדלים השונים ביניהם.

1. הצורך בביטוח נסיעות

כאשר אנו מתכננים נסיעה לחו"ל, חשוב לשאול את עצמנו מהו הסיכוי לסבל מבעיות בזמן הנסיעה. האם אנחנו פוגעים בכושר גופני טוב, או שיש לנו בעיות רפואיות מראש? האם ייתכן כי נצטרך לבטל את הנסיעה בשל סיבות מחמירות? חשוב לשאול את עצמנו גם אם יש לנו נכדים קטנים או ילדים קטנים בבית פרמטרים כמו אלו יכולים להשפיע על הצורך בביטוח נסיעות לחו"ל.

2. סוגי הביטוחים ביטוחי נסיעות לחו"ל

יכולים להיות מגוונים ולהכיל מגוון של שירותים ופרמטרים. הכיסוי הבסיסי הראשון הוא ביטוח רפואי, שיכול לכלול התנהגות רפואית, אשר יכולה לכלול כיסוי לתרופות, טיפולים רפואיים או גם פיצויים במקרה של פגיעה. בנוסף, ניתן לרכוש ביטוחי ביטול נסיעה, המגינים עלינו במקרה שנצטרך לבטל את הנסיעה עקב סיבות חריגות, כמו פגיעה בבריאות, עבודה או ביטול טיסה.

3. עלות הביטוח

כמו בכל שירות אחר, עלות הביטוח היא גורם משמעותי בבחירתו. חשוב להבין את תמריצי המחיר, כולל הגבלות גיל, תכולת הביטוח, תקופת הכיסוי, ועוד. אף על פי שביטוח יקר יכול לספק הגנה מרבית, לעיתים ניתן למצוא חברות ביטוח נסיעות זולות עם כיסויים מספקים.

4. בחירת חברת ביטוח

קריטי לבחור בחברת ביטוח מהימנה ובעלת ניסיון מוכח. הימנות ושירות טוב יכולים להיות ההבחנה בין נסיעה מהנה לבין חוויה מרעישה ותחושת חוסר ביטחון. ניתן להשוות בין חברות ביטוח באמצעות ביקורות ובירורים ברשת וכן להשוות מחירי ביטוח באתר טראסטי המציעה לכם שירות חינם של השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל .

5. כיצד ישלמו לי במקרה של תביעה

אמצעי תשלום ושירות לקוחות לא פחות חשוב הוא הבחירה באמצעי תשלום שמתאימים לנו, כמו אשראי, מזומנים או הוראות קבע. בנוסף, חשוב לוודא שחברת הביטוח נותנת שירות לקוחות מסודר ומגיבה במהירות לשאלות ובעיות שעשויות לצוץ בזמן הנסיעה. בסיום היום, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא כלי חיוני בסל הכלים של כל מטייל.

החלטה טובה ומושכלת בנושא יכולה להפוך את הנסיעה לחוויה בטוחה ונעימה, גם כאשר דברים מצופים ולא כל כך נעימים מתרחשים בדרך.

אז לא לשכוח לרכוש ביטוח נסיעות לחול ושתהיה לכם נסיעה טובה ומהנה


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.