trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

1614 0

5 טיפים לבחירת ביטוח נסיעות לחול

נסיעה לחו"ל היא חוויה מרוממת נפש הכוללת מפגש עם תרבויות שונות ומרתקות והנאה מאתרים יוצאי דופן. עם זאת, בעת השהות בחו"ל, עשוי הנוסע לסבול מפציעה, גניבת רכוש או כל אירוע גופני או רכושי אחר.

דניאל בן דרור
מאת: דניאל בן דרור כתב טראסטי ביטוח נסיעות

פורסם: 12.06.2022 19:00

ביטוח נסיעות לחו"ל עבור טיפולים רפואיים

ביטוח נסיעות לחו"ל כולל כיסוי עבור עלות טיפול רפואי. לעיתים, דווקא במהלך השהות בחו"ל, עשוי הנוסע להיזקק לטיפול רפואי. ביטוח הנסיעות מכסה מגוון מצבים רפואיים הנעים בין הליך רפואי בגין חבלה מינורית לאשפוז במקרה של פציעה חמורה או אירוע לבבי. במסגרת השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל, יש לוודא כי הפוליסה מקנה כיסוי ביטוחי מלא.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל עבור נזק

לרכוש סוג נוסף של ביטוח נסיעות הינו ביטוח עבור נזק כספי שעשוי להיגרם במהלך החופשה. רכיב זה כולל בין היתר שיפוי בגין גניבת חפצים, אובדן כבודה והוצאות כספיות הנובעות מדחיית מועד הטיסה המצריכה הארכת שהות. בעוד הביטוח הרפואי הוא רכיב הבסיס של פוליסות ביטוח הנסיעות לחו"ל, ביטוח הנוגע לרכוש כרוך בתוספת תשלום.

מדוע חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל

רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אינה כרוכה בהוצאה כספית משמעותית. לרוב, כאשר מדובר בנוסע ללא צרכים רפואיים ייחודיים, עלות הפוליסה אינה צפויה לעלות יותר מכמה שקלים עבור כל יום של שהות בחו"ל.

מנגד, הוצאה כספית עבור טיפול רפואי במדינה זרה, על אחת כמה וכמה במקרה של אירוע המצריך אשפוז, עשויה לטפס לסכומים של אלפי שקלים ויותר. על כן, ברור כי מדובר בהוצאה שהיא מתבקשת בכל מקרה של נסיעה לחו"ל.

על ידי השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל, ניתן לוודא כי הפוליסה כוללת כיסוי רפואי מלא, גם עבור מקרים רפואיים קיצוניים. ביטוח עבור נסיעה לתקופה ארוכה מרבית פוליסות ביטוח הנסיעות לחו"ל מתייחסות לנסיעה בטווח שבין מספר ימים למספר שבועות. עבור מי שמעוניין בנסיעה ממושכת לחו"ל, כגון תרמילאים המטיילים במזרח הרחוק או בדרום אמריקה, ניתן לרכוש ביטוח מיוחד שנקרא ביטוח תרמילאים.

ביטוח מסוג זה, מכיל כיסוי לא רק עבור טיפולים רפואיים אלא גם עבור מקרים אשר ייחודיים לטיולי תרמילאים, כגון פציעה במהלך טיול במקום מרוחק הדורשת איתור וחילוץ ובמקרים מסוימים הטסה של הנוסע לקבלת טיפול רפואי.

בעת רכישת ביטוח תרמילאים, רצוי לבצע השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל המוצע על ידי מגוון חברות.

מהי עלות ביטוח נסיעות לחו"ל

עלות ביטוח נסיעות לחו"ל מושפעת מכמה גורמים בהם יעד הנסיעה, גיל הנוסע ונתונים רפואיים ייחודיים כגון נסיעה במהלך היריון.

כמו כן, עלות הביטוח מושפעת מהיקף הכיסוי הכלול בביטוח. כך לדוגמה, ניתן לכלול במסגרת הפוליסה רכיבים שעשויים לייקר אותה כגון ביטוח כבודה או ביטוח חבות צד ג' המכסה נזקים שנגרמו על ידי הנוסע בעת שהותו בחו"ל.

השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל

דרך פשוטה לחסוך כסף רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל היא הוצאה הכרחית ומתבקשת בטרם נסיעה לכל יעד בעולם ולכל פרק זמן.

טראסטי – השוואת ביטוח היא הכתובת הנכונה עבור כל מי שחפץ לרכוש את פוליסת הביטוח בעלת הכיסוי הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר.


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.