trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

1968 0

לא טסים בלי ביטוח נסיעות לחול מקיף

השנה כנראה סוף סוף נוכל לצאת את גבולות הארץ ולחזור לנפוש בחול, אבל חשוב שלא נשכח שהקורנה עדיין איתנו וגם בחול ניתן להידבק וזה עלול להיות לא נעים אם לא עשינו כיסוי למקרה קורנה בביטוח נסיעות לח

גיתית אשכנזי
מאת: גיתית אשכנזי כתבת מגזין ביטוח נסיעות

פורסם: 27.02.2022 18:49

כמה עולה לעשות ביטוח נסיעות לחול ?

תקופת החגים מתקרבת וגל האומריקורן מתחיל לדעוך אך עידן הקורונה, העידן שבו אנו חיים כיום לא אפשר לנו לטוב לחו"ל במשך כמעט שנה. יחד עם זאת לאחרונה התאפשרה פתיחת השמיים ואנשים רבים בוחרים לטוס למדינות בחו"ל ולתכנן את החופשות לחגים ולקיץ. יחד עם זאת חשוב לזכור ולהבין שהקורונה לא נגמרה וישנה עדיין האפשרות לחלות בחו"ל ולא רק בקורונה.

היופי שבדבר שישנו פתרון מדהים לא רק עבור קבלת מחלת הקורונה בחו"ל אלא גם עבור פציעות מסוגים שונים או אובדן רכוש. פתרון זו הוא ביטוח נסיעות לחו"ל. אז כמה אמור לעלות אותו ביטוח נסיעות לחו"ל? מה הוא מקנה לכם? וכיצד תוכלו לבצע השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל במה הוא יועיל לכם?

הרבה פעמים בנסיעות לחו"ל אנשים לא שוקלים את כל הסיכונים שעלולים להתרחש במהלך הנסיעה. נסיעות שונות עלולות להוות סיכון גדול גם לחיי אדם אך גם לציוד שהנוסעים בוחרים להביא עימם. ביטוח הנסיעות לחו"ל בראש ובראשונה יאפשר לכם לנסוע עם ראש שקט לחו"ל.

רק לאחרונה אנחנו נחשפים לאוקראינה בה מתחוללת מלחמה של ממש ומבוטחים של חברות הביטוח השונות קוראים למבוטחים להיעזר בחברת הביטוח שלהם כדי להיחלץ מהמדינה בשל האירועים שפוקדים את המדינה בעקבות המלחמה בין רוסיה לאוקראינה וזו רק אחת מהסיבות למה חשוב מאוד לצאת מהארץ כשאתם מצוידים בביטוח נסיעות מקיף.

אתם תוכלו לנסוע לטייל מבלי לחשוב אל מה היה קורה אם תאבדו כל דבר או תפצעו במתקן. החופש הנפשי מאפשר לטייל בצורה נעימה ומרגיעה מבלי להוסיף לחצים מיותרים לחוויה שאמורה להיות רגעית ומיוחדת מאוד. ביטוח נסיעות לחו"ל נע בין טווח מחירים רחב. השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל יכול לעזור לכם כיצד להחליט להו הביטוח המתאים ביותר עבורכם.

ביטוח לנסיעות לחו"ל – מהו בסיס החישוב שלו?

לרוב בסיס החישוב של סך כל עלות הביטוח יהיה עבור יום. לכן בהשוואת מחירים לביטוח נסיעות לחול אתם תתקלו במחירים עבור כל נוסע וגילו ליום וכן בהתאם לתוספות שתבחרו להוסיף בביטוח. למשל בחברת הראל ביטוחי בריאות תוכלו למצוא מחיר לביטוח לאדם ליום בסך 2.3 דולר רק לביטוח קורונה אך במחיר של 6.35 דולר ליום עם חבילה גדולה יותר ומורחבת גם לבעיות אחרות.

בשונה מחברת הראל ביטוחי בריאות בחברת כלל תוכלו לקבל את מגוון השירותים הבסיסיים בעלות של 3.22 יורו ליום ללא כל חבילה מורחבת. לעומת זאת בחברת פספורט קארד תוכלו למצוא ביטוח ליום לאדם במחיר של 3.33 דולר גם לחבילה הבסיסית ביותר הקיימת.

כל המחירים שצוינו כאן רלוונטיים רק לגילאי עשרים. עבור גילאים שונים יש כנראה מגוון אחר של בעיות שעלולות לצוץ בטיסה ולכן המחיר יכול להשתנות. ההבנה הבסיסית של כולנו צריכה להיות שהגיל גם הוא פרמטר משפיעה על השוואת ביטוח נסיעות לחול וגם החבילה משפיעה על השוואת ביטוח נסיעות לחול.

חשוב כמובן לבצע השוואת מחירים בביטוח נסיעות בטרם סוגרים ביטוח.

השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל –

הבנה של כמה אמור לעלות הביטוח שלכם השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשרת להבין את טווח מחירי הביטוח הספציפי עבור הטיול שלכם. חשוב להבין כי אין מחיר אחד ויחיד לכל טיול. זאת מכיוון שלעיתים טסים למדינות מסוכנות יותר או למדינות עם אחוז חולי קורונה גבוה יותר. בנוסף לכך המחיר יכול להשתנות בעקבות אורך הטיול.

השוואות ביטוח נסיעות לחו"ל הוא פתרון חכם שיוכל לחסוך לכם גם הרבה מאוד זמן בחיפוש אחר המחירים. כאשר מחפשים מחירים מאתרים שונים יש להיכנס לכל אתר של חברה ספציפית בנפרד כאשר כל פעם מחדש אתם תאצלו להכניס את פרטי הטיסה שלכם לאתר. התהליך יכול לבזבז הרבה מאוד זמן שיהיה יקר עבורכם.


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.