trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

2297 0

השוואת ביטוח נסיעות בתקופת הקורנה

במיוחד בתקופת הקורונה, אל תוותרו על ביטוח נסיעות. השתמשו במנוע השוואת ביטוח היום, על מנת למצוא את הפוליסה הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם.

הדס לוי
מאת: הדס לוי כתבת מגזין טראסטי ביטוח

פורסם: 21.10.2021 18:50

הזמנתם כרטיסי טיסה, בחרתם מלון מפנק לשהות בו, קראתם איפה כדאי לטייל, ועכשיו נשאר דבר חשוב מאוד לעשות ביטוח נסיעות לחול בטרם תגיעו לשדה התעופה, על מנת שיגן עליכם במקרה חירום או חלילה בשל בעיה רפואית שהתעוררה בזמן הטיול.

אבל מי אוהב ביטוח וכנראה שמרוב הצעות ביטוח אתם מאוד מבולבלים מכמות חברות הביטוח בשוק, לכן הרשו לנו להמליץ לכם להשתמש בשירות החדש הראשון מסוגו בישראל העונה לשם טראסטי המציע לכם השוואת ביטוחים אובייקטיבית שתעזור לכם סוף סוף ולהבין איזה מחיר ביטוח נסיעות הוא המשתלם ביותר בשבילכם.

כיסוי ביטוח נסיעות בחול – חלק חשוב והכרחי בכל טיסה ונסיעה לחופשה שקט נפשי במהלך טיול הוא דבר חשוב, ובכדי לא להיות מודאגים עם חלילה תזדקקו לטיפול רפואי בחול כדאי לכם לרכוש ביטוח נסיעות.

טראסטי השוואת ביטוחים הוא אתר השוואת הצעות בעולם הביטוח שיעזור לכם להשיג את השקט הזה באמצעות השוואת הצעות לביטוח נסיעות לחול גם בזמן הקורנה וגם למצב חיים רגיל, בו תוכלו לבחור אתם מחליטים באמת מה אני רוצה לבטח או אילו תופסות אני חושב שאני צריך בהתאם לאופי הטיול שאתם הולכים לעשות. טרסטי מקל על מציאת הכיסוי המתאים לטיול אותו אתם מתכננים לעשות, ומאפשר לכם לבחור מבין מספר רב של הצעות לביטוח שונות מבין כל פוליסות הביטוח הטובות ביותר של חברות הביטוח הקיימות בארץ, וכדי להימנע מחוסר נוחות בעת הצורך של תביעת ביטוח.

אתר טראסטי מציע הצעות של מגוון סוכנויות ביטוח וחברות ביטוח אמינות ומקצועיות מהמובילות בתחומן ובמקצועיותם.

מה באמת חשוב לדעת כשמחפשים ביטוח כיסוי ביטוח נסיעות בחול זה נושא שמבלבל אנשים רבים וקשה להתמצא בו באופן מלא ולהכיר את כל פוליסות הביטוח השונות.

טראסטי השוואת ביטוחים כאן כדי לפשט לכם ולעזור קצת להבין יותר את התחום לפני שרוכשים את פוליסה הביטוח עבורכם, ראשית תקבלו השוואה של הביטוח הבסיסי שקיים בכל החברות ולאחר מכן תחליטו האם להוסיף סוג של כיסוי בהתאם לצורך שלכם, למשל ביטוח לספורט אתגרי, או ביטוח לרכב מושכר, כל זה בצורה פשוטה שבה אתם בוחרים לבטח בהתאם לאופי הטיול שאתם מתכננים לעשות, וכך לשלוט באיזה ביטוח מותאם לי באופן אישי, במדויק כמו שאתם בוחרים חברת תעופה לטוס איתה ולהחליט אם להוסיף בחירת מושב או כבודה למטוס, עם תיק יד ועוד.

למה אני צריך ביטוח נסיעות?

בדיוק כמו שאני דואג לביטוח בריאות במצב שיגרה, כך חשוב לדאוג לביטוח נסיעות כאשר נוסעים לחול, טיולים זה דבר מהנה אך לעיתים גם בלתי צפוי, לטוב ולרע.

ביטוח נסיעות לחול קורנה עוזר להגן עליכם מפני הבלתי צפוי. אם תאלץ לבטל את הטיסה שלך במפתיע או תאלץ לסיים מוקדם מן הצפוי, האם תוכל לקבל בקלות את הפיצוי הכספי מחברת התעופה?

אם המזוודה לא תגיע בזמן יחד איתך?

או אם תזדקק לפינוי עקב בעיה רפואית, האם תוכל לכסות את ההוצאה הזו?

ביטוח נסיעות יכול לפתור ולהקל בבעיות אלה, כמו ביטול טיסה לדוגמא, מחלה פתאומית ועוד רבות אחרות.

ניתן לחשוב שלנו זה לא יקרה וכי עדיף לחסוך כמה שקלים ולוותר על כיסוי כזה או אחר, שלא תמיד מרגיש הכרחי, אך כאשר משהו יקרה – אתה תתאכזב שהחלטת להימנע מההוצאה הקטנה הזו.

מדוע השוואה בין פוליסות ביטוח נסיעות שונות חשובה?

ביטוח נסיעות הוא לרוב משתנה בהתאם לאופי הטיול שבחרתם לעשות. הפוליסה הטובה ביותר מכסה רק את מה שאתם צריכים במחיר שמתאים לתקציב שלכם.

רצוי והכרחי להשוות בין מספר חברות ביטוח שונות באמצעות מנוע ההשוואה של האתר, ובאמצעות כפתורי הסינון לבחור רק את אפשרויות הכיסוי הספציפיות שאתם מעוניינים בהן.

אם אתם תזדקקו לעזרה, תבצעו קשר ישיר אל ספק הביטוח או סוכן הביטוח שמציע את ההצעה ולהיעזר בכל שאלה מקצועית הקשורה לסוג הביטוח שאתם צריכים.

איזה כיסוי לביטוח צריך לעשות ?

זה תלוי בך ובאופי הטיול שתכננתם לעשות, היעד אליו אתם מתכננים לטוס האם זה טיול שיש בו ספורט אתגרי, האם אתם מתכננים חופשת סקי האם היעד מצריך כיסוי לחילוץ והטסה כל אלה הם משתנים שמשפיעים על בחירת הכיסוי הרצוי לביטוח.

בתקופה זו, מומלץ לעשות ביטוח בחול עקב נגיף הקורנה, לכל במקרה ותטוס למדינה מסוימת ותחשפו חלילה לנגיף בקורונה, מצב בו ייתכן וההוצאות על מלונית קורונה או על לינה במהלך הבידוד ייפלו עליך למרות שלא היו בתכנון ותאלצו להגדיל את הוצאות השהייה בחול. כיסוי ביטוח נסיעות עקב קורנה בחול אשר כולל הוצאות הקשורות בקורונה יעניק לך החזר על הוצאות מסוג זה ויבטיח לך שקט כלכלי בחול.

טראסטי השוואת ביטוחים – מציעה את חברות הביטוח המובילות בארץהמערכת של טראסטי השוואת ביטוחים מאפשרת במספר קליקים את היכולת להשוות באופן פשוט ומיידי הצעות ביטוח ON LINE בין מיטב ספקי ביטוח הנסיעות. קיימות מגוון של פוליסות של חברות ביטוח גדולות וקטנות כאחד, וכוללים מגוון רחב של כיסויים לבחירה מתוכן, כך שתוכל ולהתאים את התוכנית המתאימה ביותר לצרכים הספציפיים שלכם.


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.