trusty logo
trusty logo

טראסטי. ככה משווים היום ביטוח

שירות לקוחות טראסטי

טראסטי מפעילה פלטפורמה ייחודית להשוואת מחירים בין סוכני וסוכנויות הביטוח בישראל. כלל סוכני הביטוח באתר עובדים כחוק, מקצועיים ופועלים באופן עצמאי בכל רחבי הארץ. מטרתנו לאפשר לקהל הגולשים ליהנות מסוכן ביטוח המתאים לדרישתם מבחינת מיקום הסוכנות, תחומי ההתמחות, מחירים, רמת השירות ועוד.
טראסטי אינה סוכנות ביטוח ואינה מוכרת ביטוח באופן ישיר או מפעילה סוכני ביטוח. האתר ידידותי לשימוש ומאפשר לכל לקוח לבצע השוואת מחירים, לחפש את הסוכן המדויק לו, ולפנות ישירות לסוכן הביטוח שבחר ולבצע רכישה. פרטי סוכן הביטוח לצורך התקשרות מולו יופיעו במייל הנשלח ללקוח.

שאלות ותשובות

מחפש ביטוח אלמנטרי או חיים?

באתר טראסטי ניתן לחפש מגוון סוגי ביטוחים ולבצע השוואת מחירים בין סוכנויות הביטוח. לכל סוכן יש אזור אישי משלו בו ניתן לקבל מידע על הסוכן, וכן פרטי התקשרות לצורך קבלת פרטים או ביצוע הרכישה, כל המידע כמובן ישלח לך במייל בסיום הזמנת הביטוח מהסוכן.

מבקש/ת לשנות או לבטל הזמנה ביטוח?

סוכן הביטוח הינו הגורם המקצועי הבלעדי המטפל בהצעת הביטוח, על כן כל בירור, שינוי או ביטול מתבצע ישירות מול הסוכן דרכו בוצעה ההזמנה. במידה וביצעת הזמנה דרך סוכן ואינך מקבל מענה ראוי, עלייך ליצור קשר עם נציגי השירות של האתר. בקישור הנ"ל

השארתי פרטי קשר וסוכן הביטוח דרש סכום גבוה יותר. מה עושים?

לעיתים ישנם פרמטרים נוספים המשפיעים על עלות הפרמיה בפוליסה הביטוח, לדוגמא בעקבות מילוי פרטים שאינם נכונים באתר. כך למשל אי דיווח על עבר רפואי עשוי לייקר את עלות ביטוח הבריאות, חשוב לזכור כי הצעת הביטוח בטרם מילוי שאלון בריאות מלא מול סוכן הביטוח אינה מהווה את הפקת הפוליסה בפועל. בכל מקרה, תמיד ניתן לפנות לשירות הלקוחות של טראסטי ואנו נבחן באופן פרטני את המקרה.

רוצה לברר פרטים נוספים על פוליסת הביטוח?

על מנת לברר פרטים נוספים ניתן לפנות ישירות לסוכן הביטוח מתוך רשימת הסוכנים הפעילים באתר באמצעות יצירת קשר באזור האישי של הסוכן, או על ידי חיפוש ובחירה של סוג הביטוח שתרצה לרכוש. כמו כן, ניתן לקבל פרטים נוספים על הביטוח ללא התחייבות.

ביצעת פניה ולא חזרו אליך?

בכל פניה לסוכנות ביטוח, ישלח ללקוח המתעניין פרטי התקשרות על הסוכן שבחר להמשיך עמו את התהליך. במידה והסוכן לא יצר קשר, ניתן לפנות אליו ישירות או לפנות לשירות הלקוחות של טראסטי דרך צור קשר .

ביצעתי הזמנה ביטוח באתר אך לא קיבלתי אישור במייל מייל, כיצד אדע מהו סטטוס הפנייה?

בתום הזמנה או השארת הפרטים, פרטי ההתקשרות מועברים באופן ישיר לסוכן הביטוח להמשך התהליך. אולם, במידה ולא קיבלת מייל חוזר, יש לפנות ישירות לסוכן הביטוח (שפרטיו יופיעו באתר) או לשירות הלקוחות של טראסטי.

אנחנו כאן בשבילכם, תמיד!

לבירורים הזמנות או פניות, ניתן לפנות ישירות לסוכנות הביטוח. ניתן להיכנס לדף האישי של הסוכנות ולקבל את פרטי ההתקשרות. צוות טראסטי

צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.